۲۷ مهر ۱۳۹۶ - ۲۳:۲۷
کد خبر: ۵۳۲۷۱۲
سردار یزدی در یادواره شهدای گمنام:

ترس آمریکا و اسرائیل از ایران به دلیل تفکر بسیجی است/ ضرورت احیای تفکر شهدا در کشور

فرمانده سپاه محمدرسول الله(ص) در مورد ترس واقعی آمریکا از ایران، گفت: درست است که آمریکا ممکن است با موشک‌های ما بترسد اما آنچه ترس واقعی آنها را تشکیل می‌دهد تفکر بسیجی ماست.
سردار یزدی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، سردار یزدی، فرمانده سپاه محمدرسول الله(ص) شامگاه پنج‌شنبه(27مهرماه) در مراسم یادواره شهدای گمنام که در مسجد الزهرا(س) برگزار شد با اشاره به داستانی از امام علی(ع) که در یک جلسه حکومتی در رسیدگی به یک امور شخصی تمام شمع‌ها را به علت بیت‌المال بودن خاموش کردند، اظهار داشت: نگاه رزمندگان ما در دوران دفاع مقدس نیز برهمین اساس بود، این نگاه اگر حاکم بشود ما می توانیم پیروز شویم.

وی ادامه داد: امروز چه کسی را می‌توان یافت که آرزو نداشته باشد فرزندش همچون شهید همت و شهید حججی زندگی کند، هیچ نقطه منفی در زندگی شهدا وجود ندارد، در اصل شهدا=ی ما زندگی مملو از عزت، اخلاق، از خود گذشتگی و احترام به والدین را داشتند.

فرمانده سپاه محمدرسول الله(ص) با اشاره به سخنی از امام راحل که فرمودند «اگر تفکر بسیجی در این کشور حاکم شود ما پیروز خواهیم بود»، خاطرنشان کرد: درست است که آمریکا ممکن است با موشک‌های ما بترسد اما آنچه ترس واقعی آنها را تشکیل می‌دهد تفکر بسیجی ماست.

سردار یزدی یادآور شد: وقتی شهید حججی را برای سر بریدن می‌بردند نگاه شهید حججی آنها را کلاف کرده بود، این نوع استقامت و پایداری برگرفته از تفکر بسیجی است.

وی افزود: ما باید امروز تقکر شهدا را در کشور احیا کنیم، آن روزی که دشمن به ما طمع کند می‌خواهد هروز یک فتنه در کشو ما ایجاد کند، اگر آموزه‌های دینی در کشور پیش ببریم دشمن قطعا شکست می‌خورد، چنانچه آمریکا و اسرائیل ذره‌ای احساس نفوذ در کشور ما را پیدا کند سعی می‌کند هروز به ما ضربه بزند.

فرمانده سپاه محمدرسول الله(ص) ابراز داشت: از ابتدای انقلاب تا به امروز ما اتفاقات زیادی را پشت سر گذاشته‌ایم، پس از انقلاب ما جنگ را داشته‌ایم و سپس در دوران سازندگی خیانت در دنیا به ما ثابت شد اما عقب ننشستیم، بعد از این دوران تحریم را به ما وارد کردند و باز هم موفق نشدند.

سردار یزدی با بیان اینکه امروز دشمن با شبکه‌های ماهواره‌ای فسادوار تلاش می‌کند ما را از تفکر اسلامی دور کرده و پسران و دختران ما را به انحراف بکشاند، تصریح کرد: هر روز مرکز مطالعات دشمن تحقیق می‌کند تا ببیند آیا مردم و نسل جدید ما از آموزه‌های دینی و تفکر شهدا دور شده‌اند یا خیر، در این سال‌ها در همین زمینه بارها سیلی محکمی ار مردم ما خورده‌اند.

وی بیان کرد: چنانچه دشمن احساس می‌کرد ما تفکر زمان انقلاب و جنگ را دیگر نداریم قطعا ما هم امروز وضعیت کشورهای همسایه را داشتیم، همه تلاش دشمن این است که تفکر اسلامی را از ما بگیرد ولی امروز اسلام ناب محمدی می‌تواند ما را به سر منزل اصلی برساند.

فرمانده سپاه محمدرسول الله(ص) در پایان گفت: اگر مسؤولان ما نیز آموزه‌های دینی را عمل کنند و راه شهدا را بروند سرعت سازندگی و رسیدن به قله بالندگی ما به شدت رشد می‌کند، امید است به روزی برسیم که اسلام را به کل دنیا عرضه کنیم و دشمن از اقدامات خود مایوس شود./816/۲۰۲/ح

ارسال نظرات