۱۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۹
کد خبر: ۵۶۷۱۲۴
آیت الله طه محمدی:

بهترین خواسته در شب قدر دعا برای ظهور حضرت حجت است

امام جمعه همدان با تأکید بر عظمت شب قدر، گفت: بهترین دعا در شب های قدر دعا برای ظهور حضرت حجت(عج) است.
کلاس آیت الله طه محمدی کلاس آیت الله طه محمدی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدانآیت الله غیاث الدین طه محمدی نماینده ولی فقیه در استان همدان شب گذشته در جلسه تفسیر قرآن که در آرامگاه بوعلی برگزار شد ، با اشاره به عظمت شب قدر گفت: بهترین دعا در شب های قدر دعا برای ظهور حضرت حجت است.

وی افزود: شب قدر به 1000 طریق می توان خدا را عبادت کرد اما عبادتی که ثوابش از همه بالاتر و عالی تر است یادگیری و آموزش معارف دینی است.

نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان گفت: عالمان که توانسته اند جبهه حق را پیدا و آن را حفظ کنند و به نسل های بعد از خود برسانند در ثواب این مراسمات پر فیض شریک هستند.

وی به داستان حر اشاره کرد و افزود: حر یکی از بالاترین شهدا کربلا بود در صورتی که بیشترین بدی را او نسبت به امام حسین انجام داده بود و بسیار ناجوانمردانه با امام زمان خودش برخورد کرده بود.

امام جمعه همدان ادامه داد: اما در سایه ده دقیقه تفکر توانست آخرت خود را تغییر دهد و در کنار امامش در راه دین شهید شد و به همین دلیل گفته شده یک ساعت مطالعه بالاتر از 70 سال عبادت است.

وی شب قدر را شب جیره بندی یکسال آینده مخلوقات دانست و گفت: ملائکه گزارش جیره بندی تمام مخلوقات عالم را باید خدمت حجت خدا ببرند.

نماینده ولی فقیه در استان همدان تاکید کرد: اگر حجت خدا بر زمین نباشد شب قدر وجود ندارد و شب قدر در گرو وجود حجت خدا است.

وی معرفت را اصلی ترین رکن دین اسلام عنوان کرد و گفت: اگر معرفت امام شناسی نباشد نه نماز درست است نه روزه و نه دین فرد.

آیت الله طه محمدی شب قدر را شب سهمیه بندی خواند و افزود: امشب هر کس بیشتر در محضر خداوند التماس کند سهمیه بهتری خواهد گرفت، ان شاءالله سعی کنیم که جزء این دسته باشیم./۹۷۹/پ۲۰۳/ب۱

ارسال نظرات