۰۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۶
کد خبر: ۶۳۲۲۶۷

برگزاری دوره آموزشی مفتاح در مدرسه علمیه فاطمیه الیگودرز

برگزاری دوره آموزشی مفتاح در مدرسه علمیه فاطمیه الیگودرز
معاون فرهنگی مدرسه علمیه فاطمیه الیگودرز از برگزاری دوره آموزشی مفتاح در این مدرسه خبر داد و گفت: در این دوره آموزشی ۵۰ نفر از طلاب و مبلغان خواهر شرکت می‌کنند.

وجیهه ابوالحسنی، معاون فرهنگی مدرسه علمیه فاطمیه الیگودرز، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: دوره آموزشی مفتاح به مدت سه روز و در دو نوبت صبح و بعد از ظهر با حضور طلاب برگزار می شود.

وی با اشاره به شرکت طلاب توانمند و فعال در عرصه تبلیغ در دوره آموزشی مفتاح خاطرنشان کرد: در این دوره آموزشی 50 نفر از طلاب، مبلغات و اساتید حوزه شرکت دارند.

معاون فرهنگی مدرسه علمیه فاطمیه الیگودرز عنوان داشت: این دوره آموزشی با محوریت بیان مباحث نماز اعم از شیوه های دعوت به نماز، پاسخ به پرسش های متداول در این زمینه، چگونگی نشاط و حضور قلب در نماز با حضور اساتید برجسته ستاد اقامه نماز برگزار می شود.

ابوالحسنی با اشاره به نقش خواهران در عرصه تبلیغ اظهار داشت: دوره های آموزشی با هدف ارتقای سطح توانمندی تبلیغی طلاب برگزار می شود.

وی با اشاره به حضور خواهران مبلغ در مدارس آموزش و پرورش اقامه نماز بین دانش آموزان اذعان داشت: آشنایی طلاب مبلغ با شیوه های نوین تبلیغی در راستای بیان احکام، نهادینه سازی فرهنگ اقامه نماز بین دانش آموزان و دعوت به اقامه نماز ضروری است.

معاون فرهنگی مدرسه علمیه فاطمیه الیگودرز خاطرنشان کرد: در راستای نهادینه سازی ارزش ها بین نسل نو می توان در تربیت نسلی مؤمن و انقلابی نقش آفرین شد و جلوی رواج آسیب های اجتماعی گرفته می شود./9451/ت310/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات