۱۲ تير ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۲
کد خبر: ۶۵۶۶۰۷
فتنه خاکستری (۴۰)

عابدینی: آقای خوئینی‌ها چه شده که آواز ابلیس سر می‌دهید؟

عابدینی: آقای خوئینی‌ها چه شده که آواز ابلیس سر می‌دهید؟
نماینده ولی فقیه در قزوین با انتقاد از نامه موسوی خوئینی ها به رهبر انقلاب گفت: چه شده که بعد از مدتها خاموشی، سکوت و انزوا، خمیازه ای کشیده اید و آواز ابلیس سر می دهید؟

حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم عابدینی، نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین، در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری رسا، در واکنش به نامه اخیر موسوی خوئینی ها به رهبر معظم انقلاب اظهار داشت: اگر رسانه ها به این نامه نمی پرداختند بنده هم ترجیح می دادم که به آن اعتنایی نشود و رسانه های فرهیخته و جامعه انقلابی ما گزینه "خاموشی " را برای پاسخ این نامه انتخاب کنند.

نماینده ولی فقیه در قزوین بیان کرد: اما حالا که این نامه در رسانه ها مطرح شده است باید پرسید؛ اگر ما با این اصل قرآنی به این مساله بپردازیم که "اللَّهُ وَلِيُّ الَّذينَ آمَنوا يُخرِجُهُم مِنَ الظُّلُماتِ إِلَى النّورِ" و از سوی دیگر " وَالَّذينَ كَفَروا أَولِياؤُهُمُ الطّاغوتُ" موسوی خوئینی ها در کدام سو ایستاده و کدام سو را هدف قرار داده است؟!

وی نامه اخیر موسوی خوئینی به رهبر انقلاب را فرار به جلو دانست و گفت: امروز موسوی خوئینی‌ها همه کاستی‌ها و کم کاری‌های رفقای اشرافی منش و رفاه طلب شمال تهران نشین خود را در قالب یک نامه به رهبری نسبت داده است که اگر آن نامه تجزیه و تحلیل شود برای رسوایی او و فتنه گران همراهش کافی است.

امام جمعه قزوین خاطرنشان کرد: موسوی خوئینی ها همان حرفی را می گوید که صهیونیست ها، سعودی ها، آمریکایی ها و انگلیسی ها با همه نیرنگ ها و غارتگری هایشان، درباره رهبر ما و روند شتابنده انقلاب و مقاومت اسلامی منتشر می کنند و باید گفت امروز این صدای شیطان است که از حنجره اهل نفاق می شنویم.

حجت الاسلام والمسلمین عابدینی گفت: از آقای موسوی خوئینی ها باید پرسید کی و کجا شما و همراهان خوش گذران شما با فقر و سختی های مردم همراه بوده اید؟ قبل از دوران انقلاب؟ در دوران جنگ تحمیلی؟ در بحران های بعد از جنگ؟ و یا در سال های اخیر؟ چه شده است که بعد از مدت ها خاموشی و سکوت و انزوا، خمیازه ای کشیده اید و آواز ابلیس سر می دهید؟/998/ت302/ق

میثم صدیقیان
ارسال نظرات