۲۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۷
کد خبر: ۷۰۲۵۰۴

تهاجم ترکیبی نظام استکبار

تهاجم ترکیبی نظام استکبار
 جنگ «روایت‌ ها» در بستر تهاجم همه‌جانبه نظام‌ رسانه‌ای دنیای استکبار، از مهم‌ترین رویکردهای جنگی و آرایش امروز دشمن در مقابله با ملت ایران است.

به گزارش خبرگزاری رسا، رهبر معظم انقلاب در دیدار روز سه‌شنبه همافران شریف نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی با تاکید بر این‌که دشمن در پی جنگ ترکیبی است از لزوم تغییر راهبرد کشورمان، از دفاعی به تهاجمی با جهت‌گیری ترکیبی، سخن گفتند.

طبعا در بستر تهاجم و جنگ همه جانبه، دشمن در پی تحقیر عملکرد 43 ساله انقلاب اسلامی، سیاه نمایی، ناکارآمد جلوه دادن انقلاب و نظام اسلامی، تحریف واقعیات و تطهیر رژیم منحوس پهلوی است.

از سوی دیگر دشمن با تجدید آرایش رسانه‌ای در پی آن چیزی است که در سایر جبهه‌ها به دست نیاورده است.

دشمن در حوزه استراتژیک در غرب آسیا از کرانه‌های شرقی مدیترانه و خلیج عدن تا تنگه خیبر ، عراق و شامات با هشت تریلیون دلار هزینه نظامی، قافیه را به ایران اسلامی باخته و در اقتصاد، امنیت و مسائل مرتبط با حوزه فرهنگ نیز به اهداف خود نرسیده است.

همین شکست را نیز با وجود صرف میلیاردها دلار در حوزه جریان نفوذ داخلی و استحاله حقیقی انقلاب اسلامی تجربه کرده است.

از همین روست که رویکرد دشمن در اعمال جنگ رسانه و نوترکیب، همزمان با سایر جبهه‌های نبرد تشدید شده است تا اذهان عمومی و افکار جامعه را هدف قرار بدهد اما در مقابل قرار گرفتن در موضع دفاعی، نباید موقعیت مناسب و همیشگی نظام تلقی شود.

تهاجم ترکیبی و بهره گیری از ابزارهای امنیتی و اقتصادی تا فرهنگی و رسانه‌ای نیز وظیفه محوری جبهه انقلاب در نبرد و جهاد تبیین است زیرا همان گونه که در جبهه جنگ سخت، اهداف و ابزارهای نبرد دشمن مشخصند، عرصه جهاد تبیین نیز باید واجد وجوه مشخص و پیچیده شود.

بنابراین در فرآیند جبهه تبیین؛ در درجه اول نیازمند آسیب شناسی و برآورد توان جبهه خودی و غیر خودی و ترسیم استراتژی نبرد هستیم، لیکن از آنجا که امکانات و ادوات رسانه‌ای و جنگی دشمن با جبهه انقلاب همسان نیست، باید عرصه نبرد را به هم زد.

در این وضعیت، تغییر استراتژی جبهه نبرد از حالت دفاعی به آفندی یک اولویت مهم است. سابقه پارتیزانی نبردهای ایرانی نیز تجربه فرا راه ماست تا دشمن را در وجوه مختلف هدف حمله و سردرگم‌سازی قرار داد.

مهم‌تر این‌که تاریخ بیش از چهار دهه گذشته نیز به ما یاد داده است هرجا دندان تیز انقلابیگری را ذیل دیپلماسی التماسی به بهانه بین‌المللی شدن و گفت‌وگو با دشمن کند کرده‌ایم، طرفی برنبسته و موجب خسران شده‌ایم.

از همین جهت مهم‌ترین و اولویت امروز جبهه تبیین تعیین استراتژی و تدوین آیین‌نامه نبرد همه جانبه است که طبعا بیشتر تهاجمی است تا تدافعی.

باید بدانیم در عرصه تبیین نباید منتظر شبهه زایی و تشکیک دشمن ماند، بلکه پیشاپیش باید نقاط و مواضع شبهه‌زایی را شناسایی و به تشریح و تبیین آنها پرداخت.

ضمن این‌که حفره‌ها و پاشنه‌آشیل‌هایی نیز دشمن دارد که نباید از نظر دور بماند. پس می‌توان نتیجه گرفت در جهاد تبیین مهم‌ترین دفاع، تهاجم است و مادامی که ریل استراتژی عملیاتی کشور براین مدار نچرخد، همچنان باید در خاکریز خود دفاع کرد و هزینه داد.

علی بخشی زاده - معاون صدا رسانه ملی / روزنامه جام جم

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۵
متن زیر را اگر پسندید در قالب یک خبر یا یادداشت منتشر کنید
آیا فریاد رسی نیست؟؟؟

سلطه باورنکردنی و گسترده اینستاگرام بر افکار و فرهنگ و زندگی ایرانیان در سایه غفلت عامدانه اقای آذری جهرمی و ابولحسن فیروزآبادی و هم کیشان امنیتی مسلک آنها و حتی "دوستان خودی درون جبهه انقلابی" واقعاحیرت انگیز که نه وحشتناک است ...و جالب و بسیار حیرت انگیز تر اینکه هیچوقت و هیچ کجا از این نفوذ موذیانه دشمن به خانه های ایرانیان صحبتی نمیشود ..این مطلب را مینویسم چون سابقه تقریبا دو دهه زندگی در جامعه اروپای غربی را داشته ام.‌‌

اینستاگرام‌ موریانه ای است که مخفیانه و از درون درحال جویدن ریشه فرهنگ ایرانی و انقلابی و اسلامی است...باید چند سال آنطرف آب زندگی کنید تا بدانید پورنوگرافی و محصولات پورن در هیچ کشوربه این اندازه بدون محدودیت سنی و به راحتی و رایگان قابل دسترسی نیست....!.حتی تلویزیون های ویژه با کانال های خصوصی هم برای دسترسی به محصولات پورن باید هزینه اشتراک ماهانه گزاف جداگانه از متقاضیان دریافت میکنند ..تلویزیون های دولتی هم از ساعت ۱۰ شب به بعد فقط در بعضی کانال های خصوصی فیلمهای تریلر ویا زرد را پخَش میکنند که آن هم فقط چند صحنه نا کامل و اشاره ای از سکس داشته و باز ان هم با اطلاع قبلی وبا علامت دایره قرمز که ممنوعیت برای زیر ۱۸ سال را دایم‌اعلام میکند..این محدودیت هاشامل تبلیعات برای تجاوز قتل و استفاده از مواد مخدر و حیوان آزاری هم‌میشود..


و اما در ایران اعضای درصد بسیار بالایی از خانواده ها ؛ از کوکان دبستانی تا سالمندان ۶۰- ۷۰ ساله تا مادر ها و پدرها با ازادی کامل در خلوت خود براحتی و بدون هزینه در حال دیدن صحنه های پورن واضح ...آموزش های جنسی...حیوان بازی وغیره هستند ...از طرفی دیگر همزمان تعداد زیادی از پیج ها هم در حال تحقیر دین و دین داری..‌ تبلیغ یهود و شیطان‌پرستی.‌‌‌.‌. و گند زدایی از حکومت پهلوی و بزرگنمایی غرب میباشند.

در هر خانه ایرانی یک خانه "تیمی" مجازی تشکیل شده است که فعالیت ان و نتایج آن متاسفانه حقیقی است.این خانه ها با هزینه وخرج حکومت اسلامی و با تشکر از اینترنت رایگان شبانه!!! وخواب غفلت عمدی مسولان فرهنگی و "دوستان" اداره میشود ..

گنده شدن یک گنده لات قاتل، یا یک حیوان انسان نما بنام تتلو کمترین دستاورد اینستاگرام است ..هزاران صفحه از بدکاره های رسمی و غیر رسمی بدون هزینه و محدودیت درحال فعالیت و کسب درامد از آبشخور ابتذال هستند....برسر خوان گسترده اینترنت جمهوری اسلامی که با خون شهیدانمان بهای امنیت و ثباتش را پرداخت کرده ایم؛ نشسته اند و ریشه فرهنگ ایرانی اسلامی را میزنند و هیچ مقام یا مرجع تقلید یا ارگان یا سازمانی هم مصدع اوقاتشان نمیشود...

بدکاره ها و یا زباله های ضد فرهنگی در اروپا باید هزینه کنند تا شناخته بشوند ومشتری کسب کنند و جالب اینکه مالیات هم‌ باید بپردازند...ولی ما کودک دبستانی و نوجوان و جوان دبیرستانیمان و متاسفانه پدر بزرگهایمان!
0
0