۲۳ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۳:۳۹
کد خبر: ۷۳۲۴۴۱
آیت الله نوری همدانی:

مسلمانان با شکوه و عظمت در راهپیمایی روز قدس شرکت کنند

مسلمانان با شکوه و عظمت در راهپیمایی روز قدس شرکت کنند
حضرت آیت الله نوری همدانی با انتشار پیامی مسلمانان جهان را برای شرکت در راهپیمایی روز قدس دعوت کرد و خواستار شکوه و عظمت این یادگار امام راحل شد.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، حضرت آیت الله نوری همدانی مردم ایران و تمام مسلمانان جهان را به راهپیمایی آخرین جمعه ماه مبارک رمضان «روز قدس» دعوت کرد که متن آن به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

امسال روز قدس از هر سال حساس تر به نظر می رسد و بایستی مسلمانان جهان با شکوه تر و با قدرت بیشتر، با وحدت و اجتماع بیشتر شرکت کنند.

از طرفی مسلمانان هم می دانند که اساساً اسرائیل حرکات مذبوحانه انجام می دهد و از لحاظ فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و نظامی بسیار بسیار ضعیف است و از این جهت لازم است که مسلمانان جهان با اعلان اینکه سقوص اسرائیل نزدیک است و حرکات مذبوحانه بیجا انجام می دهد با شکوه و عظمت در روز قدس شرکت کنند و نفرت خودشان را از آمریکا و سرکرده استکبار و ایادی استکبار که طرفدار صهیونیست ها می باشند نشان بدهند و مطمئن باشند که اسرائیل روز های آخر را می گذراند و نفس های آخر ار می کشد.

 با قدرت خود به میدان بیاییم و عظمت و قدرت مسلمان ها را به تمام جهان نشان دهیم؛ از آغاز امام فرمود اسرائیل غده سرطانی است از آن روز مسلمان ها باقدرت جلو آمدند و قدرت خود را نشان دادند و امسال فکر می کنم سال سقوط اسرائیل و این غده سرطانی است ان شاء الله تعالی.

صوت این پیام را از اینجا دریافت کنید.

ارسال نظرات