۰۶ آبان ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۱
کد خبر: ۷۴۴۶۷۳
معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان:

اقتدار امروز جبهه مقاومت دستاورد خون پاک شهیدان است

اقتدار امروز جبهه مقاومت دستاورد خون پاک شهیدان است
یاوری با اشاره به اینکه اقتدار امروز جبهه انقلاب باعث غرور مسلمانان است، گفت: این اقتدار دستاورد خون پاک شهیدان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، احسان یاوری، ظهر امروز(6آبان)، در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان گفت: اقتدار امروز جبهه مقاومت دستاورد خون پاک شهیدان است و این اقتدار موجب غرور مسلمانان است.

معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان افزود: امروز تمام دنیای کفر در مقابل مظلومین عالم صف کشیده اند و مقابله مظلومین اسلام با دنیای کفر برای مسلمانان غرور آفرین است.

یاوری در ادامه به اهمیت هنر اشاره کرد و عنوان داشت: هنر در استان لرستان همراه با روحیه انقلابی است و باید قدر دان ذوق و هنر مردم استان باشیم.

وی با تأکید بر ضرورت حمایت از هنر و هنرمندان تصریح کرد: باید از هنرمندان حمایت شود و در راستای ارتقای هنر آنان تلاش کنند.

معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان اظهارکرد: انسجام بخشی فرهنگی باید توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قرار گیرد و نخ تسبیح بین نهادهای فرهنگی باشد.

وی بیان داشت: فرهنگ و هنر سلاح جنگ نرم است و باید هنرمندان انقلابی، توانمند سازی تقویت و حمایت شوند. یاوری تقویت خبرنگاران به عنوان زبان گویای مسؤولان و جامعه را از دیگر انتظاراتی عنوان کرد که باید مورد توجه مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قرار گیرد.

گفتنی است، در پایان مراسم ازمنصور احمدی، مدیرکل سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان قدردانی و اعظم روانشاد به عنوان مدیر کل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی استان معرفی شد./9451/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات