۲۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۰
کد خبر: ۷۴۵۷۲۵
حجت الاسلام والمسلمین نجفقلی زاده سرایی:

شاخصه های انتخاباتی برای مردم تبیین شود

شاخصه های انتخاباتی برای مردم تبیین شود
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا تاکید کرد که امروز تکلیف ما این است که به مردم شاخصه های انتخاباتی را تبیین کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آذربایجان شرقی، حجت الاسلام والمسلمین نجفقلی زاده سرایی در جمع پاسداران ناحیه امامت تبریز، گفت: ضعف ما نباید باعث ازدیاد فشار دشمن شود.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا گفت: ما از همه جهات باید قوی باشیم و مشکلات سخت افزاری و نرم افزاری را حل کنیم، هرچه چقدرما ضعیف باشیم فشار دشمن زیاد می شود.

حجت الاسلام والمسلمین نجفقلی زاده سرایی با اشاره به جمله حضرت امام(ره) مبنی بر اینکه «جنگ ما جنگ حق و باطل بود و تمام شدنی نیست»، افزود: از اول عالم جبهه استکبار در مقابل حق ایستاده و تا به حال اینطور بوده است.

وی تصریح کرد: رسانه ها بیشترین تاثیر گذاری را در اذهان مردم دارند، نقش ما در انتخابات آینده جذب حداکثری و دفع حداقلی است و علاوه برآن نسبت به برقراری امنیت، سلامت، رقابت، رفاقت تلاش خواهیم کرد.

حجت الاسلام والمسلمین نجفقلی زاده سرایی با بیان اینکه نباید در انتخابات دو قطبی ایجاد شود، گفت: از اول انقلاب هزینه های زیادی برای اقتدار نظام پرداخت شده، لذا تفکر انقلابی و جهادی باید در فضای جامعه حکم فرما بوده و زنده بماند و ما به دور از هرگونه تخریب و فرافکنی برای تقویت و اقتدار انقلاب اسلامی، جهاد تبیین، امیدآفرینی، بصیرت افزایی و روشنگری را در بین آحاد مردم تقویت و از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم بود.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود صدر و ذیل بسیج و سپاه را یکی دانست و گفت: انسجام درونی باید روز به روز تقویت شود، امروز تکلیف ما این است که به مردم شاخصه های انتخاباتی را بیان کنیم و در این راستا اقتدار، ارزش فرماندهان، مسئولین، کارکنان نیز حفظ شود، زیرا ما وامدار انقلاب و شهداییم و وامدار هیچ کس نیستیم.

وحید نستوهی
ارسال نظرات