۱۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۸
کد خبر: ۷۴۸۹۶۶
رئیس مجمع نمایندگان طلاب در گفت وگو با رسا:

اقدام تروریستی کرمان بخشی از عملیات ترکیبی دشمن در نشانه رفتن انتخابات پیش رو است

اقدام تروریستی کرمان بخشی از عملیات ترکیبی دشمن در نشانه رفتن انتخابات پیش رو است
حجت‌الاسلام والمسلمین رضوی‌مهر با تأکید بر اینکه دشمنان هرگز نمی‌توانند با رعب و تهدید ملت ایران را از صحنه خارج کنند گفت: عملیات تروریستی کرمان آخرین دست و پا زدن‌های صهیونیسم جهانی است.

حجت الاسلام والمسلمین سید جلال رضوی مهر رئیس مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، با محکوم کردن اقدام تروریستی کرمان در سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی و تسلیت به خانواده های شهدا، گفت: دشمن در دریوزگی واقعی قرار گرفته و امروز با سلسله جنایت‌هایی در منطقه سعی دارد تا شعبه‌های همیشه پر فروغ مقاومت را خاموش کند.

رئیس مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم راه و مکتب حاج قاسم سلیمانی، ابو مهدی المهندس، سید رضی موسوی، حججی و همدانی‌ها را زنده، پاینده و مستمر توصیف کرد و اظهار داشت: جنایت خونین و تروریستی روباه صفتان در سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی نشان از افول، شکست و نابودی اسرائیل، استکبار و مزدوران آن‌ها و ترس از عزم بزرگ ملت در حمایت، حراست و استمرار راه حاج قاسم است.

وی عملیات تروریستی کرمان را بخشی از عملیات ترکیبی دشمنان در نشانه رفتن انتخابات پیش‌رو عنوان کرد و گفت: تأکیدات رهبر معظم انقلاب بر حضور حداکثری، پر شور و شکوهمند در انتخابات، تکلیف و عهدی با ملت بزرگ ایران و میثاقی بر امت بزرگ حزب الله است.

حجت الاسلام والمسلمین رضوی مهر تصریح کرد: دشمنان هرگز با رعب و تهدید نمی‌توانند ملت ایران را از صحنه خارج کنند؛ ملت ایران هم قسم شده‌اند تا آخرین قطره خون در راه اعتلای کلمة الله بایستد و این همان هدفی است که معمار بزرگ انقلاب، حضرت روح الله از ابتدا گوشزد کرده بود.

رئیس مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم ایران اسلامی را حسینیه بزرگ سید الشهدا نامید و ادامه داد: این حسینیه در جهاد و شهادت، هجرت و مقاومت تکلیف‌سازی می‌کند؛ دشمنان ناپاک و بدخواهان ملت ایران به عملیات‌های کورکورانه در سالگرد حاج قاسم سلیمانی دست می‌زنند چون مکتب حاج قاسم با عضو گیری در میان ملت‌های جهان اسلام در مقابل عملیات ترکیبی آنان امت واحده قرآنی را رقم زده و محور مقاومت امروز توسعه یافته، ادامه دارد و پیروز قطعی است.

وی طوفان الاقصی را مقدمه حرکت ملت‌های بزرگ جهان اسلام علیه تزویر، استکبار، اسرائیل و آدم کشان جهانی دانست و گفت: دولت‌های کودک کش جهان به وسیله ملتشان از اریکه قدرت به زیر کشیده شده و به سزای اعمال ننگین خود می‌رسند.

حجت الاسلام والمسلمین رضوی مهر تصریح کرد: ضمن محکوم کردن آخرین دست و پا زدن‌های دشمنان، از ملت بزرگ ایران می‌خواهیم روز جمعه در شهرها، روستاها، دهستان‌ها و بخش‌ها در پایگاه‌های نماز جمعه حاضر شده و برای احیای مقام شهدا و دفاع از مکتب حاج قاسم مجلس بزرگداشت شهدای سالگرد حاج قاسم را با عظمت برپا کنند.

رئیس مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم در پایان از نیروهای نظامی، انتظامی، امنیتی و اطلاعاتی کشور خواست تا هر چه سریعتر عوامل جنایت تروریستی کرمان را دستگیر و پل ارتباطی مزدوران را با صهیونیست و استکبار را قطع کنند.

ارسال نظرات