۱۸ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۴
کد خبر: ۷۴۹۲۶۸
رئیس پژوهشکده باقرالعلوم تشریح کرد؛

گزارشی از فعالیت ها و اهداف پژوهشکده باقرالعلوم

گزارشی از فعالیت ها و اهداف پژوهشکده باقرالعلوم
حجت الاسلام موسوی با اشاره به اینکه پژوهشکده گروه های متعدد پژوهشی دارد، گفت: هدف پژوهشکده این است که پروژه های علمی را محقق کند.

به گزارش خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، حجت الاسلام علی موسوی رئیس پژوهشکده باقرالعلوم(ع) در دیدار مدیرعامل و جمعی از دبیران و مسئولان خبرگزاری رسا با اشاره به اینکه پژوهشکده گروه های متعدد پژوهشی دارد، اظهار داشت: هدف پژوهشکده این است که پروژه های علمی را محقق کند.

رئیس پژوهشکده باقرالعلوم(ع) با اشاره به اینکه مسیحیت تبلیغات گسترده ای دارد، عنوان کرد: ما باید برای کسانی که به مسجد نمی روند تبلیغ خانه به خانه و شهری داشته باشیم؛ داعش توانست با در فضای مجازی تبلیغ قوی داشته باشد و در فضای حقیقی اهداف خود را دنبال کند.

فعالیت های تبلیغی ناظر بر میدان جامعه

وی با بیان اینکه اگر از تجربه های موفق تبلیغی دنیا استفاده کنیم می توانیم تبلیغ بهتری داشته باشیم، ابراز کرد: یکی از مهمترین نیازهای تبلیغی جمع‌آوری تجربه های تبلیغی خودمان است، حجم زیادی از تجربه های تبلیغی وجود دارد که از این تجربه های استفاده شود.

حجت الاسلام موسوی با انتقاد از اینکه عمده کسانی که در حوزه مطالعات اجتماعی تحصیل می کنند به بررسی تطبیقی نظریات این حوزه مشغول هستند، گفت: تجربه نگاری تبلیغی فن است و از دل این تجربه نگاری مدل های بیرون می آید که پایه های مبانی تبلی را پایه‌گذاری می‌کند.

رئیس پژوهشکده باقرالعلوم(ع) با اشاره به اینکه تجربه های ویژه ای از حضور طلاب در سیل سال 98 گلستان، لرستان، مازنداران و بلوچستان وجود دارد، عنوان کرد: این تجربه ها به آثار ادبی، هنری برای استفاده عموم افراد تبدیل شده است.

فعالیت های تبلیغی ناظر بر میدان جامعه

وی کتاب" سختِ شیرین" را یکی از کتاب های شاخص پژوهشکده باقرالعلوم(ع) معرفی کرد و مطرح کرد: این کتاب روایات مادرانه تعداد زیادی از مادرانی که مزیت خاص دارند را روایت می کند، عمدتا این مادران در دانشگاه صنعتی شریف تحصیل کرده و اکنون فرزندان زیادی تربیت کرده اند.

حجت الاسلام موسوی با اشاره به اینکه در زمان طاغوت برای زن ارزشی قائل نبود، بیان داشت: کتاب "آن صخره مرجانی" مستند به مطالب مجله "زن روز" وضعیت اجتماعی اسف‌بار زمان شاه را نشان می دهد که خواننده با خواندن این کتاب با واقعیات زیادی آشنا می شود.

ارسال نظرات