۰۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۷
کد خبر: ۷۵۰۵۰۸

برگزاری دومین دوره آموزشی حوزه نمایندگی ولی فقیه در جهاد کشاورزی

برگزاری دومین دوره آموزشی حوزه نمایندگی ولی فقیه در جهاد کشاورزی
دومین نشست حضوری آموزش تخصصی یاوران رسالت حوزه نمایندگی ولی فقیه در جهاد کشاورزی با حضور حجت الاسلام والمسلمین ربانی به کار خود پایان داد.

به گزارش خبرگزاری رسا، دومین نشست حضوری آموزش تخصصی یاوران رسالت حوزه نمایندگی ولی فقیه در جهاد کشاورزی با حضور حجت الاسلام و المسلمین ربانی نماینده ولی فقیه در جهاد کشاورزی، دکتر خیام نکویی معاون وزیر و رئیس سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی  و مدیران حوزه نمایندگی ولی فقیه استانها به کار خود پایان داد.

حجت الاسلام والمسلمین ربانی در پایان این دوره سه روزه آموزشی،طراحی برنامه های آموزشی را رکن قدرتمند مدیریت منابع انسانی در وزارت جهاد کشاورزی دانست.

حجت‌الاسلام والمسلمین ربانی در مراسم اختتامیه دومین نشست تخصصی رسالت که در مشهد مقدس برگزار شد، اظهار کرد: هدفگذاری آموزشی در نمایندگی ولی فقیه در جهاد کشاورزی در راستای رسیدن به حل مساله است و طراحی چنین دوره هایی در تمامی بخش های وزارت خانه تاثیر قابل توجهی دارد.

وی افزود: یکی از وظایف حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در جهاد کشاورزی تبیین، تثبیت و ارتقای پایه های معرفتی، ارزشی اسلام و انقلاب است که در این راستا توجه به آموزش قدرت مانور حوزه نمایندگی را پررنگ خواهد کرد.

لازم به ذکر است، این دوره سه روزه با بررسی بیانیه گام دوم انقلاب، سیاست های بخش کشاورزی، مدیریت فرهنگی و برنامه‌ریزی، جمعیت، تحکیم و تعالی خانواده با رویکرد اسلامی و تعامل مدیران کشوری با نماینده ولی فقیه روز شنبه 7 بهمن به کار خود پایان داد.

ارسال نظرات