۲۱ بهمن ۱۳۸۸ - ۰۷:۱۰
کد خبر: ۷۵۱۱۸
حجت الاسلام ادیب یزدی:

هیئات مذهبی پرچم دار اسلام و انقلابند

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام ادیب یزدی گفت: در زمان پیامبر همواره حضرت علی(ع) پرچم دار اسلام بودند و اکنون این پرچم بدست شما هیئتیان است.
2/ حجت الاسلام اديب يزدي
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، حجت الاسلام مرتضی ادیب یزدی شب گذشته و در سومین شب عزاداری دهه آخر ماه صفر که به همت اداره کل اوقاف وامور خیریه خراسان رضوی در مشهد برگزار شد، اظهار داشت: در زمان پیامبر همواره حضرت علی(ع) پرچم دار اسلام بودند و اکنون این پرچم بدست شما هیئتیان است.

وی خطاب به اعضای هیئت های مذهبی مشهد ادامه دارد: آگاه باشید که اگر در این پرچم داری اشتباه کنید همه زیر مجموعه خود را تلف کرده اید.

رئیس سابق مجتمع فرهنگی بلال صدا و سیما با بیان این که علمداری کار سختی است و هیئتیان علم داران اسلام در زمان حال هستند، ابراز داشت: علم پرچمی که در روز عاشورا در دست حضرت ابوالفضل (ع) بود، اکنون در دست شماست .

وی با تاکید براینکه هیئتیان کار سختی بردوش دارند، گفت: خورشید شناسی که همان شناخت پیامبر(ص) است،ماه شناسی که علی (ع)شناسی است ،ستاره شناسی که همان شناخت حضرت زهرا(س) ودو فرزند ایشان یعنی امام حسن (ع) و امام حسین (ع) است برای همگان خصوصا هیئتیان نیاز به ابزار رصد دارد.

حجت الاسلام والمسلمین ادیب یزدی ادامه داد: هیئتیان می بایست برای این شناخت عظیم که همان علم نجوم به معنای واقعی است، ظرفیت،توان،اعتقاد،بصیرت و اطلاعات لازم را دارا باشند.

وی افزود:هیئتیان در انتخاب راه می بایست آگاه تر از دیگران باشند؛ چرا که ادامه این را هم می تواند به سیاه چاله های آسمانی منتهی و هم می تواند به جاودانگی مطلق ختم شود.

این کارشناس علوم دینی در ادامه با بیان ا ینکه در هر جای این کشور که بنگریم شاهد نهضت عاشورا و عشق به امام حسین هستیم، ادامه داد:نگرش گسترده ایرانیان و شیعیان امروز به نهضت عاشورا نتیجه عملکرد هیئتیان است./930/د102/ص
ارسال نظرات