۱۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۲
کد خبر: ۷۵۲۵۶۸
آیت الله خاتمی:

حضور مردم در انتخابات، دشمن ستیز و عزت آفرین بود

حضور مردم در انتخابات، دشمن ستیز و عزت آفرین بود
عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به این که پشتوانه هر نظامی، مردم آن نظام هستند، گفت: مردم ایران وفاداری خود را در طول ۴۵ سال عمر انقلاب اسلامی به خوبی نشان داده و حضوری دشمن ستیز و عزت آفرین داشتند.

آیت‌الله سید احمد خاتمی نماینده مجلس خبرگان رهبری در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، با اشاره به اهمیت انتخابات در کشور و حضور پرشور مردم در پای صندوق های رای اظهار داشت: انتخابات در همه ادوار تاریخ انقلاب اسلامی ایران از حساسیت ویژه ای برخوردار بوده و «مسئله حضور مردم در انتخابات» مورد تاکید فراوان امام خمینی(ره) بود.

وی افزود: حقیقت این است که پشتوانه هر نظامی، مردم آن نظام هستند و الحمدلله مردم ایران وفاداری خود را در طول 45 سال از عمر انقلاب اسلامی به خوبی نشان داده و با حضور پرشور خود در صحنه ها حاضر شده و می شوند.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان این که رهبرمعظم انقلاب اسلامی مدام بر حضور و مشارکت گسترده مردم در انتخابات تاکید داشتند بیان داشت: از نگاه قرآن نیز این حضور گامی دشمن ستیز بوده و مصداق وحدت و «أَنْ تُؤَدُّوا الْأَمَانَاتِ إِلَی أَهْلِهَا» در قرآن کریم است.

آیت الله خاتمی افزود: این حضور مصداق آیه «قُلْ إِنَّمَا أَعِظُكُمْ بِوَاحِدَةٍ أَنْ تَقُومُوا لِلَّهِ مَثْنَی وَفُرَادَی» است و مردم ما نظامی را شکل دادند که پرچم الله اکبر در آن به اهتزاز درآمده است؛ نظامی که تمام تلاش و همت آن اجرای دین است.

 نماینده مجلس خبرگان رهبری در پایان حضور شکوهمند مردم ایران در پای صندوق های رای را مایه امید متدینین کل جهان و ناامیدی دشمنان انقلاب اسلامی دانست که عزت و سربلندی اسلام و مسلمین را به دنبال دارد.

ارسال نظرات