۰۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۱
کد خبر: ۷۵۳۹۴۸

تسلیت مدیر حوزه های علمیه به مردم و حوزویان ماهشهر

تسلیت مدیر حوزه های علمیه به مردم و حوزویان ماهشهر
مدیر حوزه های علمیه کشور با ابراز تأثر از حادثه‌ی سوء قصد به معاون پژوهش مدرسه علمیه صاحب الزمان(عج) ماهشهر، از سرعت عمل و دقت مسئولان قضایی و امنیتی خوزستان در شناسایی و بازداشت عوامل این جنایت قدردانی کرد.

به گزارش سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، متن پیام تسلیت آیت الله اعرافی مدیر حوزه های علمیه کشور به مردم و حوزویان استان خوزستان به ویژه ماهشهر را در ادامه بخوانید:

«الَّذِینَ إِذَا أَصَابَتْهُمْ مُصِیبَةٌ قَالُوا إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ» (بقره/۱۵۶)

حادثه‌ی سوء قصد به مرحوم حجت‌الاسلام و المسلمین آقای حمزه اکرمی رحمه الله در شهرستان ماهشهر از استان خوزستان که با سنگدلی و خشونت همراه بود، مایه مزید تاثر گردید.

زهد، قناعت، مظلومیت، شهادت، ایثار و فداکاری در راه اسلام و مردم سنت دیرین روحانیت و حوزه های علمیه وارثی است که از بزرگان دین و حوزه به ارث رسیده است و همچنان در نسل های جدید تداوم یافته و خواهد یافت.

ایشان استاد و معاون پژوهش مدرسه علمیه حضرت صاحب الزمان عجل الله تعالی فرجه الشریف شهرستان ماهشهر بود که همواره در راه تربیت و تعلیم طلاب علوم دینی و دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی از مشعل داران ایمان و هدایت و علم و فضلیت بود که در حادثه ای دلخراش و در ماه رحمت الهی به لقاء الله پیوست.

با عرض تسلیت این مصیبت غمبار به خانواده مکرم ایشان، حوزه های علمیه و مراکز علمی و دانشگاهی در کشور و استان سرافراز خوزستان بویژه حوزه علمیه صاحب الزمان علیه السلام ماهشهر، دوستداران، شاگردان و مردم ولایتمدار و انقلابی ماهشهر، رفعت مقام و تنعم در بارگاه الهی و حشر با اولیاء و شهدا را برای آن فقید سعید و شکیبایی و آرامش و پاداش نیکوی الهی را برای بازماندگان محترم از خداوند منان خواستارم.

در پایان از سرعت عمل و دقت مسئولان قضایی و امنیتی استان خوزستان در برخورد با عوامل این جنایت قدردانی و تشکر دارم و بر تداوم آن تاکید می ورزم.

و سَیعلَمُ الّذینَ ظَلَموا أَی مُنقَلَبٍ ینقَلِبونَ

علیرضا اعرافی
مدیر حوزه های علمیه

ارسال نظرات