۱۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۳
کد خبر: ۷۵۴۳۹۰
آیت الله رجبی در گفت‌وگو با رسا:

حضور یکپارچه ملت‌ها در راهپیمایی روز قدس، موجب تغییر مواضع استکبار جهانی خواهد شد

حضور یکپارچه ملت‌ها در راهپیمایی روز قدس، موجب تغییر مواضع استکبار جهانی خواهد شد
عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس را موجب امید آفرینی مردم مظلوم فلسطین و جبهه مقاومت برشمرد و روز قدس را بن مایه نابودی رژیم صهیونیستی دانست.

آیت الله محمود رجبی رئیس موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی (ره) در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا با اشاره به حضور مردم بصیر ایران در راهپیمایی روز جهانی قدس ابراز کرد: تجربه به ما نشان داده است هرگاه ملت بصیر و هوشیار ایران در صحنه حضور داشته اند بدون شک در تصمیم گیری ها و طمع دشمنان نسبت به آرمان های انقلاب تغییر ایجاد کرده است.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم افزود: حضور هرچه باشکوه تر مردم در راهپیمایی روز قدس بدون شک امید مردم غزه به ادامه مسیر و مقاومت در برابر رژیم صهیونیستی را تقویت می کند و روحیه مضاعف که مهم ترین عامل پیروزی هست را به مردم فلسطین اهدا می کند.

آیت الله رجبی با بیان اینکه مجامع بین المللی و مردم دنیا چهره واقعی اسرائیل را شناخته اند، اظهار داشت: قطعنامه آتش بس موقت کافی نیست و باید این رژیم جعلی و خونخوار به مجازات برسد و آتش بس دائمی ایجاد شود اما به هر حال مجامع بین المللی هم که دست پرورده نظام استکباری است نیز نتوانست در این مسیر کوتاه بیاید و حداقل قطعنامه ای را صادر کرد که نشان از اهمیت حضور و فشار حداکثری مردم می باشد.

رئیس موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی (ره) ادامه داد: حضور  مردم در راهپیمایی روز قدس چه در داخل و چه در خارج از ایران هر چقدر باشکوه تر باشد پیام مهمی از جمله ایستادگی مردم دنیا برای رژیم صهیونیستی دارد.

وی با اشاره به اینکه حضور یکپارچه مردم موجب امید آفرینی برای مردم فلسطین و یأس برای رژیم جعلی صهیونیستی خواهد بود، خاطرنشان کرد: حضور یکپارچه مردم و ملت ها در روز قدس موجب تغییر مواضع و تصمیم گیری های استکبار جهانی می شود.

آیت الله رجبی افزود: امام عزیز ما به خوبی تشخیص دادند که راه نابودی اسرائیل حضور یکپارچه مردم می باشد و از این رو روز قدس را نامگذاری کردند و به فضل الهی روز قدس بساط رژیم صهیونیستی را بر خواهد چید.

ارسال نظرات