۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۱
کد خبر: ۷۵۵۱۰۴
تولیت حرم مطهر شاهچراغ:

عملیات شجاعانه و غرور آفرین «وعده صادق» یک پیروزی و دستاورد بزرگ بود

عملیات شجاعانه و غرور آفرین «وعده صادق» یک پیروزی و دستاورد بزرگ بود
حجت الاسلام والمسلمین کلانتری گفت: عملیات شجاعانه و غرور آفرین جمهوری اسلامی ایران علیه رژیم غاصب معادلات منطقه ای را تغییر داد.
 حجت الاسلام و المسلمین ابراهیم کلانتری تولیت حرم مطهر شاهچراغ (ع) در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در فارس، ضمن بیان دستاوردهای عملیات وعده صادق جمهوری اسلامی ایران علیه رژیم غاصب صهیونیستی گفت: تهدیدات مستمر رژیم غاصب علیه جمهوری اسلامی در 45 سال گذشته و هم اقدامات تروریستی یا تخریبی علیه منافع ما یک واقعیت غیر قابل کتمان بوده و از جمله آن ها انفجار بمب در اماکن مختلف یا ترور دانشمندان و شخصیت های بزرگ و حمایت از گروه های تروریستی و در راس آن حمله تروریستی به کنسولگری ایران است.
 
وی افزود: این دشمنی را در طول سال های گذشته شاهد بوده ایم و به اعتراف خودشان قصد ادامه این جنایات را دارند در نتیجه بنا بر تکلیف الهی، انقلابی و ملی که جمهوری اسلامی عهده دار بود باید به اقدامات خصمانه این رژیم پاسخ مناسب می داد.
 
تولیت حرم احمد ابن موسی(ع) اظهار داشت: این پاسخ باید در یک موقعیت مناسب صورت می گرفت و به لحاظ زمانی بهترین فرصت همین 26 فروردین بود چراکه رژیم غاصب در انزوای سیاسی قرار داشت و ملت ها به گرگ صفتی و خونخواری او واقف شده بودند و مردم آزادی خواه جهان یک صدا علیه این رژیم قرار گرفته بودند.
 
وی تصریح کرد: زمان شناسی، تدبیر و مدیریت جمهوری اسلامی برای انتقام از جنایات رژیم غاصب قابل تحسین است و در شرایطی که همه مردم دنیا انتظار داشتند که پاسخ مناسب به اسرائیل داده شود به یاری خداوند این اتفاق صورت گرفت.
 
حجت الاسلام والمسلمین کلانتری ضمن تاکید بر موفقیت آمیز بودن عملیات جمهوری اسلامی گفت: این عملیات دفاعی به بهترین شکل انجام گرفت و به گونه ای بود که دنیا متوجه قدرت و عظمت جمهوری اسلامی شد و یک پیروزی و دستاورد بزرگ برای ملت ایران و انقلاب اسلامی شکل گرفت.
 
وی افزود: دستاورد دیگر عملیات وعده صادق شکستن هیبت پوشالی رژیم جعلی بود و این رژیمی که توسط استکبار جهانی در قلب جهان اسلام شکل گرفت بود و با امکانات اقتصادی، تسلیحاتی و امنیتی او را احاطه کرده بودند تا آن را سر پا نگه دارند و با صدای بلند هم اعتراف می کردند که از اسرائیل حفاظت می کنیم و به گونه ای ارعاب ایجاد کرده بودند که کشورهای اسلامی حتی جرات نداشتند نسبت به جنایات آنان اعلام موضع کنند، در چنین شرایطی بود که جمهوری اسلامی یک سیلی محکم و همه جانبه، بسیار موثر و معنی دار را به اسرائیل زد و نه تنها اسرائیل بلکه هیبت پوشالی حامیان او یعنی آمریکا و انگلیس نیز شکسته شد.
 
رئیس انجمن علمی انقلاب اسلامی اظهار داشت: دستاورد دیگر این عملیات درک قدرت بازدارندگی جمهوری اسلامی برای دشمنان به خصوص اسرائیل بود که با این عملیات معادلات قدرت در غرب آسیا متحول شد و امروز قدرت جمهوری اسلامی و جبهه مقاومت حرف اول را می زند که این یعنی تغییر معادلات منطقه ای که مهم ترین دستاورد عملیات وعده صادق بود.
 
حجت الاسلام والمسلمین کلانتری خاطرنشان کرد: دشمنان در این سالها تبلیغات می کردند که سیستم های متعدد و پیشرفته پدافندی برای حفاظت از اسرائیل طراحی کرده ایم و طی روزهای اخیر نیز آمریکا اعلام کرد که لایه دفاعی جدیدی برای مقابله با حمله احتمالی ایران در اسرائیل ایجاد کرده ایم اما توان دفاعی و پدافندی همه این کشورها در عملیات وعده صادق شکسته شد و ابهت آن ها فرو ریخت.
 
وی اضافه کرد: دشمنان به این مسئله اعتراف نمودند و با تعابیری همچون بزرگترین حمله پهپادی تاریخ و حمله باورنکردنی از این عملیات نام بردند و همه کسانی که قدرت جمهوری اسلامی را انکار می کردند امروز متوجه توان نیروهای مسلح جمهوری اسلامی شدند و این یک دستاورد بزرگ برای اقدام شجاعانه ایران اسلامی بود.
ارسال نظرات