۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۵
کد خبر: ۷۵۵۱۱۶
فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل لرستان:

وحدت و مودت میان ارتش و سپاه ناگسستنی است

وحدت و مودت میان ارتش و سپاه ناگسستنی است
سردار باقری با بیان اینکه وحدت و مودت میان ارتش و سپاه ناگسستنی است، گفت: پیوستگی و وحدت این نیروها راه را برای غلبه بر دشمنان هموار خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، سردار نعمت الله باقری به همراه جمعی از فرماندهان و مسئولان سپاه با حضور در ستاد فرماندهی قرارگاه عملیاتی لشکر۸۴، به مناسبت ۲۹ فروردین روز ارتش و تجلیل از حماسه آفرینی‌های نیروی زمینی قهرمان، ضمن تبریک روز ارتش به فرماندهان، کارکنان و خانواده‌های ارتش و گرامیداشت یاد و خاطره حماسه آفرینی های هزاران شهید ارتش جمهوری اسلامی گفت: شهدای ارتش جمهوری اسلامی سند افتخار و فداکاری ارتش در طول این سالهاست. 

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان افزود: وحدت و مودت میان ارتش و سپاه ناگسستنی است، افزود: ارتش و سپاه دو رکن عظیم قدرت دفاعی کشور هستند.

وی با بیان اینکه پیوستگی و درهم تنیدگی اعتقادی و همسان بودن باورها و اهداف، تعاملات بسیار صمیمانه و اخوت های ناگسستنی ارتش و سپاه، پیام‌آور یک انسجام و یک استحکام در قدرت نظامی کشور تحت فرمان و فرماندهی رهبر عظیم الشأن انقلاب اسلامی است، عنوان کرد: این مهم راه را برای غلبه بر دشمنان هموار خواهد کرد.

دفاع از تمامیت ارضی و آرمان‌های انقلاب اسلامی هدف نیروهای ارتش و سپاه است

امیر سرتیپ دوم مراد خوشکنار، فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۸۴ پیاده لرستان در ادامه این دیدار اظهار داشت: وحدت و مودت میان ارتش و سپاه ناگسستنی است.

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۸۴ پیاده لرستان با اشاره به اینکه نیروهای مسلح ایران از جمله ارتش و سپاه به عنوان یک یدِ واحد، کنار مردم خواهند بود، عنوان داشت: تمام تلاش این نیروها این است که از تمامیت ارضی و آرمان‌های انقلاب اسلامی با جدیت دفاع کنند.

خوشکنار در پایان با اشاره به اینکه دشمن هیچ‌گاه نتوانسته توطئه‌های خود را در بین نیروهای مسلح ایران رسوخ دهد، بیان کرد: جمهوری اسلامی ایران همواره با وحدت در صف مقدم مقابله با بحران‌ها حضور داشته‌ است.

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات