۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۴۸
کد خبر: ۷۵۵۵۱۱

کتاب یک نویسنده زن بعد از ۲.۵ سال به نمایشگاه می‌رسد

کتاب یک نویسنده زن بعد از ۲.۵ سال به نمایشگاه می‌رسد
«مهربانی گم نمی‌شود» نوشته سارا عرفانی بعد از حدود ۲ سال و نیم در سی و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران به نوجوانان عرضه می‌شود.

به گزارش سرویس فرهنگی و اجتماعی خبرگزاری رسا، سارا عرفانی، نویسنده این اثر و مدیر باشگاه ادبی بانوی فرهنگ در گفت‌وگو با خبرنگار کتاب و ادبیات گفت: این اثر از انتشارات مدرسه، یک مجموعه داستان کوتاه برای گروه سنی ۹ تا ۱۲ سال است که برای اولین بار در سی و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران به کودکان و نوجوانان عرضه می‌شود.

نویسنده کتاب پرفروش «پنجشنبه فیروزه‌ای» درباره اثر جدید خود توضیح داد: داستان‌های این کتاب براساس حکمت‌های نهج‌البلاغه نوشته شده است و من در این کتاب تلاش کردم راه‌حل‌هایی در قالب داستان برای مشکلات نوجوانان ارائه دهم.

موضوع داستان‌های کتاب «مهربانی گم نمی‌شود» مفاهیم دوست‌یابی، انفاق، کمک به نیازمندان، سواد مالی و...را به نوجوانان آموزش می‌دهد.۳۰ آذر ۱۴۰۰ خبر چاپ این کتاب برای ۳ ماه بعد از آن منتشر شد، اما آخرین اخبار درباره این کتاب به ۱۵ اسفند ۱۴۰۲ برمی‌گردد که به پاس معرفی آثار بانوان نویسنده باشگاه بانوی قلم در حد معرفی کتاب و نویسنده آن منتشر شده است.

ارسال نظرات