۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۹:۴۶
کد خبر: ۷۵۵۶۰۷
حجت‌الاسلام اکبری:

طلاب تاریخ دفاع مقدس را مطالعه کنند

طلاب تاریخ دفاع مقدس را مطالعه کنند
نماینده ولی فقیه در سپاه استان قم طلاب را به مطالعه تاریخ دفاع مقدس توصیه کرد و از خواستار پرداختن به جهاد تبیین از سوی جامعه روحانیت شد.

به گزارش خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، حجت الاسلام اکبری نماینده ولی فقیه در سپاه استان قم در سومین نشست خاطره گویی کارمندان رزمنده و ایثار مرکز مدیریت حوزه علمیه قم که شب گذشته در مدرسه امام کاظم (ع) برگزار شد، با ذکر خاطره ای از شهید قدوسی انقلاب اسلامی را بین الحرمین برشمرد و گفت: این انقلاب بین حکومت پیامبر اکرم (ص) و حکومت جهانی مهدی موعود (عج) قرار دارد باید برای رسیدن به حکومت عدل گستر مهدوی روحانیت با مردم، در کنار مردم، و برای مردم باشد و با جهاد تبیین خود انسانیت را به سوی عصر ظهور راهنمایی کند.

وی به ذکر خاطراتی از جنگ پرداخت و اظهار داشت: در منطقه ای از دهلران منطقه امنی آماده شده بود تا آن دسته از طلاب که به منطقه جنگی می آمدند در دو مقطع زمانی به ادامه تحصیل هم بپردارند چرا که یک روحانی به سین سواد هم در کنار سین سلامت نفس و سین سیادت و آقایی نیاز دارد.

حجت الاسلام اکبری انقلاب را بین حکومت پیامبر خاتم(ص) و حکومت مهدوی برشمرد و گفت: روحانیت باید برای مردم و در کنار مردم باشد.

وی در پایان طلاب را به مطالعه تاریخ دفاع مقدس توصیه کرد و از خواستار پرداختن به جهاد تبیین از سوی جامعه روحانیت شد.

ارسال نظرات