۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۸:۴۸
کد خبر: ۷۵۶۱۳۲
مدیرکل بنیاد شهید و امورایثارگران لرستان:

تاریخ شفاهی شهدای دانشجو معلم تهیه شده است

تاریخ شفاهی شهدای دانشجو معلم تهیه شده است
حجت الاسلام هاشمی به ثبت و ضبط تاریخ شفاهی شهدا اشازه کرد و گفت: تاریخ شفاهی والدین شهدای دانشجو معلم لرستان توسط خود دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان لرستان انجام شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، حجت‌الاسلام هبت‌اله هاشمی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان، امروز در یادواره ۸ شهید دانشجو‌معلم پردیس علامه طباطبایی دانشگاه فرهنگیان لرستان که در سالن همایش‌های پردیس علامه طباطبایی خرم‌آباد برگزار شد، ضمن تبریک فرا رسیدن روز معلم به معلمان و دانشجومعلمان، اظهارداشت: شهدا الگوی همه ما هستند‌.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان با بیا اینکه شهدای دانشجو معلم، در جایگاه برتری هستند، افزود: شهدای دانشجو معلم تمایزی که نسبت به دیگر شهدا دارند این است که موقعیت شغلی و زندگی نسبتاً آرام خود را رها کرده و گام در مسیری گذاشتند که مانند دانشگاهی دیگر در پیش‌ رویشان بود و برخی موفق به کسب رتبه برتر در دانشگاه امام حسین(ع) شدند.

وی ادامه داد: اگر امروز دور هم جمع شدیم باید بدانیم که این شهدا به ما نیاز ندارند بلکه این ما هستیم که به آن‌ها نیاز داریم.

حجت الاسلام هاشمی به ثبت و ضبط تاریخ شفاهی شهدا بیان‌کرد: این یک افتخار است که بنیاد شهید و بنیاد حفظ آثار، تاریخ شفاهی شهدای کل استان را ثبت و ضبط کرد.

 وی بیان کرد: تاریخ شفاهی والدین شهدای دانشجو معلم لرستان توسط خود دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان لرستان انجام شده است.

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات