۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۸:۱۰
کد خبر: ۷۵۶۵۸۲
مدیر ستاد اقامه نماز لرستان: 

اقامه نماز سبب کاهش آسیب های اجتماعی می شود

اقامه نماز سبب کاهش آسیب های اجتماعی می شود
حجت الاسلام چراغی بر ضرورت تببین و ترویج فرهنگ اقامه نماز بین نسل نو تاکید کرد و گفت: این مهم سبب کاهش آسیب های اجتماعی می شود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، حجت الاسلام محمدجواد چراغی، امروز در برگزاری اولین جلسه هیئت نظارت و ارزیابی ستاد اقامه نماز استان لرستان، با حضور نمایندگان دفتر نماینده ولی فقیه در استان، سازمان برنامه ریزی، استانداری، آموزش و پرورش، ارشاد اسلامی ،علوم پزشکی و شرکت گاز گفت: این کارگروه با عنایت به مفاد بند ب ماده ۸ نظام نامه جامع ارزیابی عملکرد دستگاه‌های اجرایی کشور و با هدف نظارت بر میزان تحقق برنامه‌های مصوب دستگاه‌های اجرایی، نظارت بر وضعیت برگزاری نماز جماعت دستگاه و همچنین نگهداشت فضاهای اقامه نماز تشکیل شده است.

مدیر ستاد اقامه نماز لرستان با بیان اینکه بسیاری از آسیب های اجتماعی ناشی از بی توجهی به امر نماز است، افزود: اگر جوانان بیشتر به سمت نماز گرایش یابند بسیاری از این آسیب ها مرتفع می شود.

وی بر ضرورت تبیین و ترویج فرهنگ اقامه نماز تاکید کرد و گفت: نماز برای همگان فرصتی ارزشمند است و همه باید از این فرصت و ظرفیت مهم جهت برطرف کردن دغدغه ها و منویات رهبر معظم انقلاب که همان کاهش آسیب‌های اجتماعی است، استفاده کنند.

حجت الاسلام چراغی عنوان کرد: باید از خداوند متعال و ائمه اطهار(ع) بخواهیم تا آثار و برکات نماز را در وجود و نهاد افراد نمایان کنند.

وی خاطرنشان کرد: نماز به فرد نمازگزار اطمینان قلبی و آرامش می بخشد که این نیاز گمشده امروز بشریت است.

حجت الاسلام چراغی بیان کرد: اقامه نماز اول وقت به جماعت و در دستگاه های اجرایی باید از اولویت برنامه‌های هر فرد مسلمان باشد تا با برنامه‌ریزی و حضور به موقع، نماز را اول وقت در ادارات استان و با جماعت اقامه کنند.

ابراهیم بهروج
برچسب ها: نماز جامعه جوانان
ارسال نظرات