۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۲:۲۰
کد خبر: ۷۵۶۶۴۱

امروزه پیام بنیانگذار جمهوری اسلامی جهان را در برگرفته است

امروزه پیام بنیانگذار جمهوری اسلامی جهان را در برگرفته است
نماینده ولی فقیه در خراسان‌ جنوبی با بیان اینکه یکی از لوازم حکومت جهانی اسلامی، بیداری جهانی بود، گفت: این پیام بنیانگذار جمهوری اسلامی امروز همه جهان را در برگرفته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، در گرهمایی ائمه جمعه خراسان‌ جنوبی و با حضور آیت‌الله عبادی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بیرجند از سردار حسن شجاعی نسب فرمانده انتظامی استان در اجرای موفق طرح نور (عفاف و حجاب) تجلیل به عمل آمد.

آیت‌الله سیدعلیرضا عبادی در این گردهمایی اظهار داشت: از 500 سال گذشته استکبار برنامه‌هایی برای نابودی اسلام داشته است. 

وی ادامه داد: یکی از لوازم حکومت جهانی اسلامی، بیداری جهانی بود و الان این اتفاق افتاده است، این پیام بنیانگذار جمهوری اسلامی است که امروز همه کره زمین را در برگرفته است.

دشمن در شیوه‌های تبلیغاتی فوق تخصص دارد

نماینده ولی فقیه در خراسان‌ جنوبی با بیان اینکه هرچه دشمن در جهت بی تفاوت کردن، بی غیرت کردن، تهدید، اعتیاد مردم و بی‌عفت کردن آنها گام بر می‌دارد اما این «زمان» سرّ آنها را با کمک روحانیون و علما باطل کرده است، افزود: هر چه استکبار رذالت و شرارت کند در جهان رسواتر می‌شود.

وی ادامه داد: دشمن در شیوه‌های تبلیغاتی فوق تخصص دارد و در فضای مجازی و حقیقی تأثیرگذار هستند، اما با همه فضاهای شلوغ مجازی و حقیقی، جامعه جهانی و مردم بر خلاف حکومت‌هایشان حاضرند حرف اسلام را بشنوند. 

گسترش پیام اسلام در کشورهای غربی

عبادی افزود: امروز دشمن حالت انفعالی دارد و پیام اسلام در کشورهای غربی در مقابل حکومت‌های فاسد به صراحت بیان می‌شود. 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی یادآور شد: امروز نیروهای مسلح جمهوری اسلامی امنیت را حاصل کرده‌اند و زمانی که فرمانده ارشد نظام، یک اشاره کند، کار تمام است و نیروهای مسلح ما هیمنه پوشالی اسرائیل را رسوا کردند.

سردار حسین هوشیار نیز در این گردهمایی گفت: دشمن برای بی حجابی در کشور و مسائل مربوط به آن و پس از آن برنامه‌ریزی کرده و باید جوانان را با زبانی نرم و ایجابی راهنمایی کنیم.

فرمانده مراکز آموزش فراجا ضمن قدردانی از همراهی خوب مردم در طرح نور افزود: پلیس به خوبی در طرح نور ظاهر شده و با جدیت و دغدغه، پیگیر است.

ارسال نظرات