۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۸:۱۱
کد خبر: ۷۵۶۶۴۶
به همت بسیج سازندگی استان قم و با حضور مسئولان استانی؛

پروژه های آبرسانی روستاهای بیدهند، کرمجگان و ویریج استان قم افتتاح شد

پروژه های آبرسانی روستاهای بیدهند، کرمجگان و ویریج استان قم افتتاح شد
پروژه های آبرسانی روستاهای بیدهند،کرمجگان و ویریج استان قم به همت بسیج سازندگی استان قم و با حضور مسئولان استانی، افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، مراسم افتتاح پروژه های آبرسانی در روستاهای بیدهند، کرمجگان و ویریج استان قم صبح امروز در مسجد فاطمه الزهرا(س) روستای کرمجگان برگزار شد.

در این مراسم سردار موحد فرمانده سپاه علی ابن ابی طالب(ع) استان قم، علیرضا گلچین پور فرماندار شهرستان کهک و حسن بختیاری مدیر کل آبفای قم به سخنرانی پرداختند.

م/پروژه های آبرسانی روستاهای بیدهند،کرمجگان و وریج استان قم افتتاح شد

سردار محمدرضا موحد فرمانده سپاه علی ابن ابی طالب علیه السلام قم در این مراسم با اشاره به سالروز تشکیل بسیج سازندگی، اظهار داشت: بسیج سازندگی در طول سال های گذشته توانسته اقدامات محرومیت زدایی متنوع و مختلفی را در سطح کشور انجام دهد.

وی افزود: بسیج سازندگی گره گشای محرمان بوده و خدمات بی مزد و بی منتی را برای اقشار مختلف مردم انجام می دهد و الحمدلله امروز در عرصه های مختلف حرکت های جهادی بسیاری ورود پیدا می کنند.

فرمانده سپاه علی ابن ابی طالب علیه السلام قم بیان داشت: بسیج سازندگی در جایی که کارها زمین مانده است ورود پیدا می کند و طبق فرموده رهبر انقلاب اسلامی در بسیاری از فعالیت ها به جز کار جهادی نمی توان به موفقیت ها دست پیدا کرد.

وی با اشاره به پروژه آبرسانی روستای بیدهند افزود: بسیج سازندگی پروژه آبرسانی بیدهند در طی دوسال، انجام و به پایان رسانده است و این نتیجه گفتمان جهادی در کشور است و انتظار ما این نیز این است که این گفتمان در میان مردم بیش از پیش گسترش پیدا کند.

سردار موحد در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به عملیات وعده صادق سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ابراز کرد: انقلاب اسلامی در طول تاریخ فتنه های مختلفی را پشت سرگذاشته و این تجربه ها، سبب قدرتمند شدن نظام شده است که عملیات وعده صادق نشان دادن قدرت کوچکی از توان و قدرت نظام اسلامی در مقابل دشمنان بود.

وی افزود: انقلاب اسلامی تنها نظامی است که اراده کرده تا آموزه های قرآنی و اسلامی را  پیاده سازی کند و ان شاءالله خداوند خود پشتیبان این اراده بوده و خواهد بود.

فرمانده سپاه علی ابن ابی طالب علیه السلام، اسرائیل را قلب سیاسی آمریکا عنوان و بیان داشت: عملیات وعده صادق قلب سیاسی آمریکا را متلاشی کرده و هیمنه آن را درهم شکست.

 پروژه های آبرسانی روستاهای بیدهند،کرمجگان و وریج استان قم افتتاح شد

فرماندار کهک در این مراسم با اشاره به پروژه های افتتاح شده، اظهار داشت: بحمدالله پروژه های مختلفی افتتاح شده است و تعدادی از پروژه ها نیز وجود دارند که به زودی همه آنها تکمیل و افتتاح خواهد شد.

وی افزود: تمام این پروژه در راستای خدمت رسانی به مردم است و در این راستا پروژه های آبرسانی، تفریحی و گردشگری مختلفی با جدیت درحال پیگیری و اتمام است.

همچنین مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان قم اظهار داشت: وزارت نیرو برای تأمین آب مورد نیاز روستاهای کشور طرح جهاد آب رسانی را در دستور کار داده که آب رسانی به روستاهای بیدهند و کرمجگان در استان قم از جمله طرح هایی است که در قالب این طرح برنامه ریزی شده بود.

وی افزود: کم شدن منابع آب زیرزمینی در روستای کرمجگان موجب شده بود تا این روستا در تابستان با مشکلاتی در زمینه تأمین آب مواجه شود.

م/پروژه های آبرسانی روستاهای بیدهند،کرمجگان و وریج استان قم افتتاح شد

بختیاری گفت: عملیاتی شدن ۸ کیلومتر خط انتقال و احداث ۳ مخزن ذخیره آب با ظرفیت ۲ هزار و ۲۵۰ مترمکعب و همچنین ساخت یک ایستگاه پمپاژ از جزئیات این پروژه است.

وی با بیان اینکه آبرسانی به روستاهای کرمجگان و بیدهند با ظرفیت انتقال ۱۶ لیتر بر ثانیه آب انجام و ۷ هزار و ۳۰۰ نفر را تحت پوشش قرار می‌دهد، ابراز داشت: این پروژه با اعتباری بالغ بر ۳۰۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات محرومیت‌زدایی اجرایی شده است که امروز افتتاح می شود.

م/پروژه های آبرسانی روستاهای بیدهند،کرمجگان و وریج استان قم افتتاح شد

در پایان این مراسم از مهندس قنبری مسئول پروژه آبرسانی کرمجگان و سرهنگ ایراندوست رئیس بسیج سازندگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی استان قم با اهدای لوح، تقدیر شد.

ارسال نظرات