۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۹:۱۶
کد خبر: ۷۵۶۸۵۵

حضور رئیس‌جمهور در جلسه جامعه مدرسین

حضور رئیس‌جمهور در جلسه جامعه مدرسین
آیت الله رئیسی در ادامه دومین سفر استانی خود به شهر مقدس قم در جلسه جامعه مدرسین حوزه علمیه قم حاضر شد و گزارش جامعی از برنامه ها و اقدامات دولت ارائه کرد.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، آیت الله سیدابراهیم رئیسی، رئیس جمهور کشورمان در ادامه دومین سفر استانی به شهر مقدس قم با حضور در ساختمان جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری رئیس جامعه مدرسین و تعدادی از اعضای این نهاد مهم و برجسته حوزوی دیدار و گفت وگو کرد.

رئیس جمهور در جلسه جامعه مدرسین به تشریح اقدامات دولت در عرصه های مختلف پرداخت و گزارش جامعی از فعالیت ها و برنامه های دولت خدمت علما و اعضای جامعه مدرسین ارائه کرد.

رییس جمهور حضور در شهر مقدس قم و دیدار با مراجع و علما و اعضای جامعه مدرسین و بهره مندی از رهنمودهای آنان را فرصتی مغتنم برای دولت دانست و از حمایت های آنان قدردانی کرد.

 وی همچنین به تشریح برنامه‌ها و اقدامات دولت در دو سال و نیم گذشته در مواجهه با مشکلات و دشواری‌های اداره کشور در آغاز به کار دولت مردمی و دستاوردهای دولت از جمله در زمینه‌های مهار شیوع گسترده کرونا، مهار و کاهشی شدن نرخ تورم، نرخ رشد نقدینگی و پایه پولی، تلاش برای تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام و احیای واحدهای تولیدی تعطیل و نیمه‌تعطیل، احیای روابط و تجارت خارجی با محوریت تقویت تعاملات با کشورهای همسایه، مسلمان و همسو و تلاش برای ارتقای امید، اعتماد و سرمایه اجتماعی پرداخت.

حضور رئیس‌جمهور در جلسه جامعه مدرسین

پیش از سخنان رئیس جمهور تعدادی از علمای حاضر در این جلسه به بیان نقطه نظرات، دیدگاه‌ها و دغدغه‌های خود در خصوص مسائل مختلف سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی کشور پرداختند.

گفتنی است آیت‌الله رئیسی در قالب دومین سفر استانی به شهر مقدس قم، روز گذشته مورد استقبال مردم استان قرار گرفت و بعد از ظهر همان روز با حضور در مدرسه فیضیه با طلاب و فضلای حوزه دیدار و سخنرانی کرد.

در جریان بازدیدها، دیدارها و جلسات روز نخست سفر رئیس جمهور و برخی اعضای هیات دولت به قم، تصمیمات و اعتبارات مهمی برای کاهش مشکلات قم در حوزه های مختلف اقتصادی، اجتماعی و عمرانی در نظر گرفته شد.

ارسال نظرات