۲۳ اسفند ۱۳۸۹ - ۱۷:۳۹
کد خبر: ۱۰۰۵۴۸

پیکر آیت الله غروی قزوینی نجفی در قم تشییع شد

خبرگزاری رسا ـ پیکر آیت الله شیخ محمد غروی قزوینی نجفی، از اساتید برجسته حوزه، با حضور طلاب وروحانیان در شهر مقدس قم تشییع شد.
آيت الله غروي قزويني نجفي
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، پیکر ‌آیت الله شیخ محمد غروی قزوینی نجفی، از اساتید برجسته حوزه های علمیه که روز شنبه بر اثر بیماری و کهولت سن در یکی از بیمارستان‌های قم دار فانی را وداع گفته بود، عصر دوشنبه با حضور علما، طلاب و اقشار مختلف مردمی در شهر مقدس قم تشییع شد.

براساس این گزارش، پیکر این عالم ربانی با حضور علما، شخصیت های حوزوی، طلاب، اساتید و دیگر اقشار مردمی از مسجد امام رضا‌(ع) به سمت حرم کریمه اهل بیت(ع) حضرت فاطمه معصومه‌(س) تشییع شد.

حضرت آیت الله حسین وحید خراسانی از مراجع تقلید بر پیکر آیت الله قزوینی نجفی نماز میت را اقامه کرد و پیکر این عالم ربانی جهت خاکسپاری به شهر به نجف اشرف انتقال داده می شود.

آیت الله غروی قزوینی نجفی که در طول زندگی علمی خود از محضر بزرگانی چون آیت الله میرزا عبدالهادی شیرازی(ره)، حضرت آیت الله خوئی(ره) و آیت الله العظمی حکیم(ره) بهره برد و از آیت الله آقا بزرگ تهرانی(ره) نیز اجازه روایت داشت، عصر شنبه 21 اسفندماه 1389شمسی در سن 90سالگی بر اثر بیماری و کهولت سن در بیمارستان شهید بهشتی قم دار فانی را وداع گفت.

گفتنی است،‌مراسم بزرگداشت آیت اله غروی قزوینی نجفی، امشب با حضور طلاب، فضلا و روحانیان بعد از نماز مغرب و عشاء در مسجد امیرالمومنین‌(ع) قم، واقع در خیابان دور شهر برگزار می شود. /924/پ202/ص
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۴:۰۵
انا لله و انا الیه راجعون
0
0