۲۶ اسفند ۱۳۸۹ - ۱۱:۴۰
کد خبر: ۱۰۰۷۶۸
آیت الله سیدان:

طلاب ایام نوروز را غنیمت بدانند

خبرگزاری رسا ـ آیت الله سیدان با اشاره به فرصت پیش رو در ایام تطیلات نوروز، طلاب را به ارتباط بیشتر با مردم و حضور در میان آنها توصیه کرد.
آيت الله سيدجعفر  سيدان
به گزارش خبرگزاری رسا، آیت الله سیّد جعفر سیّدان، از اساتید حوزه علمیه مشهد، در پایان درس تفسیر خود در مدرسه علمیه آیت الله خویی(ره) با اشاره به فرصت پیش رو در ایام تطیلات نوروز، طلاب را به ارتباط بیشتر با مردم و حضور در میان آنها توصیه کرد.

وی با تأکید بر وظیفه و رسالت طلاب در بحث ارشاد و تبلیغ دین در شرایط مختلف، بیان داشت: در این روزهایی که مردم از کارهای روزمره و از کسب و کار خود کاسته و بیشتر به دیدار یکدیگر می روند سعی کنیم در میان آن ها حضور پیدا کرده و با بیان آنچه در شریعت است، از جمله تعاون، رسیدگی به یکدیگر، راهنمایی فکری و توجه به خدا و معصومین و آنچه سعادت بشر در آن است، زمینه استفاده بهتر از این ایام را فراهم کنیم.

آیت الله سیّدان با تأکید بر اهمیت صله رحم در این ایام و جایگاه آن در میان احادیث و روایات معصومین افزود: صله رحم اثراتی دارد که در اعمال دیگر کمتر به آنها اشاره شده از جمله اینکه بلا را دفع می کند و موجب می شود مرگ انسان آسان شود و در قیامت هم خداوند بر انسان سخت نگیرد./934/د102/ص
ارسال نظرات