۲۷ اسفند ۱۳۸۹ - ۱۵:۴۵
کد خبر: ۱۰۰۸۲۹
آیت الله طبرسی:

لشکر کشی آل سعود به بحرین خوش خدمتی به آمریکا است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان این که حضور نیروهای عربستان سعودی در بحرین یک حرکت آمریکایی است، خاطرنشان کرد: آل سعود با این حرکت خود سرسپردگی خود به آمریکا را علنی کرد.
آيت الله طبرسي، نماينده ولي فقيه در مازندران آيت الله نور الله طبرسي
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، آیت الله نورالله طبرسی، نماینده ولی فقیه در مازندران، در خطبه های عبادی و سیاسی نماز جمعه این هفته مرکز استان، با محکوم کردن لشکر کشی رژیم آل سعود به بحرین، این اقدام را حرکتی مذبوحانه و غیر انسانی دانست و گفت: این اقدام ذبوحانه از سوی کشور های اسلامی محکوم است.

وی با بیان این که حضور نیروهای عربستان سعودی در بحرین یک حرکت آمریکایی است، خاطرنشان کرد: آل سعود با این حرکت خود سرسپردگی خود به آمریکا را علنی کرد.

امام جمعه ساری با تأکید براین که بیداری اسلامی در خاورمیانه با کشتار مردم بی گناه خاموش نخواهد شد، تصریح کرد: ملت های مسلمان منطقه مخالف دیکتاوری و سرسپردگی حاکمان خود هستند.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری، لشکر کشی آل سعود و امارات به بحرین را نشان دهنده ترس آنها از خیزش های مردمی در مطنقه دانست و خاطرنشان کرد: حرکت های آزادی خواهانه مردم در کشورهای منطقه هشداری جدی برای عربستان و برخی دیگر از کشور های عربی است.

آیت الله طبرسی با تأکید براین که موج اسلام خواهی به زودی همه دنیا را فرا خواهد گرفت، بیان داشت: غرب باید در انتظار برپایی حکومتی اسلامی در دنیا باشد.

وی با اشاره به این که علمای اسلام و سران کشورهای مسلمان منطقه باید نسل کشی آشکار در بحرین و دیگر کشور های عربی را محکوم کنند، ادامه داد: سکوت در برابر این گونه اقدامات ضد انسانی حمایت آشکار از آنها است.

نماینده ولی فقیه در مازندران ضمن انتقاد شدید از سکوت سازمان های مدعی حقوق بشر در دنا، خاطرنشان کرد: امروز وقت آن رسیده این سازمان ها که ادعای دفاع از حقوق ملت ها را دارند در برابر نسل کشی در بحرین موضعی آشکار اتخاذ کنند.

امام جمعه ساری در بخش دیگری از سخنان خود به دیدار اعضای مجلس خبرگان رهبری با رهبرمعظم انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: ایشان در این دیدار مطالب مهمی را در خصوص نگه داشتن حرمت افراد و همچنین تقویت وحدت و همدلی در کشور بیان فرمودند که باید مورد توجه قرار گیرد.

وی ادامه داد: مقام معظم رهبری همچنین در این دیدار از فضای مسموم سیاسی در کشور ابراز ناخرسندی داشتند و بر تقویت وحدت میان گروه های سیاسی تأکید کردند.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به فرا رسیدن بهار طبیعت و همچنین سال نو، تصریح کرد: همه آحاد مردم به ویژه گروه های سیاسی باید در بهار طبیعت با کنار گذاشتن خصومت ها با وحدت و همدلی در جهت توسعه و پیشرفت نظام اسلامی تلاش کنند.

آیت الله طبرسی، بصیرتی را سبب ایجاد اختلاف و بروز مشکلات در جامعه دانست و ادامه داد: باید با تقویت بصیرت و هوشیار در خود جامعه را به سوی تعالی و سعادت سوق دهیم./950/پ201/ص
ارسال نظرات