۲۸ اسفند ۱۳۸۹ - ۱۳:۱۴
کد خبر: ۱۰۰۸۷۲

شماری از علما و روحانیان بحرین با آیت الله نوری همدانی دیدار کردند

خبرگزاری رسا ـ در پی کشتار و قتل عام مردم مسلمان و بی دفاع بحرین، شماری از علما و روحانیان این کشور با حضرت آیت الله نوری همدانی از مراجع تقلید دیدار و گفت و گو کردند.
ديدار شماري از علما و روحانيان بحرين با آيت الله نوري همداني ديدار شماري از علما و روحانيان بحرين با آيت الله نوري همداني ديدار شماري از علما و روحانيان بحرين با آيت الله نوري همداني


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، در پی حمله وحشیانه مزدوران سعودی و ارتش بحرین به مسلمانان و شیعیان این کشور، موجی از اعتراض و خشم جهان اسلام را فراگرفته است.

در پی این جنایات وحشیانه مراجع عظام تقلید، علما و شخصیت های برجسته حوزوی در داخل و خارج از کشور، هرکدام با صدور بیانیه های جداگانه ای این جنایات را محکوم کردند و لشکرکشی عربستان سعودی و امارات را برخلاف موازین شرعی، عقلی و معاهدات بین المللی دانستند.

شماری از علما و روحانیان کشور بحرین نیز در پی فجایع این کشور، روز شنبه به دیدار حضرت آیت‌الله حسین نوری همدانی از مراجع تقلید شتافته و از بیانات وی بهره گرفتند.

این مرجع تقلید در این دیدار با اشاره به موج بیداری اسلامی، این تحولات را به برکت انقلاب اسلامی ایران دانست و از سکوت سازمان های بین المللی در قبال این جنایایت به شدت انتقاد کرد.

جمعی از علمای بحرین نیز در حاشیه این دیدار که در قم برگزار شد، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، تاسف خود را از فجایع صورت گرفته در بحرین اعلام داشتند و لشکرکشی عربستان و امارات برای قتل عام مردم، مسلمانان و شیعیان این کشور را محکوم کردند.

گفتنی است، شب گذشته نیز مراسم بزرگداشت شهدای انقلاب بحرین با حضور شماری از مراجع تقلید، رییس مجلس شورای اسلامی و شخصیت های حوزوی از داخل و خارج کشور در مسجد اعظم قم برگزار شد. /924/پ202/ع

ارسال نظرات