۰۹ فروردين ۱۳۹۰ - ۱۵:۲۵
کد خبر: ۱۰۱۰۷۳
مدیر کل تبلیغات اسلامی گیلان:

جهاد اقتصادی ایران را به الگوی اقتصادی در جهان تبدیل خواهد کرد

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل تبلیغات اسلامی گیلان، تحقق واقعی منویات مقام معظم رهبری در سال جدید را نیازمند عزم ملی دانست و گفت: تحقق عملی شعار جهاد اقتصادی، ایران اسلامی را به الگوی اقتصادی در جهان تبدیل خواهد کرد.
مدير کل تبليغات اسلامي گيلان


حجت الاسلام جمال یاری، مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا با اشاره به نامگذاری سال جدید از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی به سال «جهاد اقتصادی» گفت: این نامگذاری موتور محرکه شکوفایی اقتصادی جمهوری اسلامی ایران خواهد بود.

وی از جهاد اقتصادی به عنوان حلقه مفقوده اقتصاد کشور نام برد و افزود: اقتصاد به عنوان نبض توسعه و پیشرفت هر کشور نیازمند توجه بیشتر است و نامگذاری امسال سبب تقویت این فرآیند خواهد شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان با بیان این که نامگذاری هر سال از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی یک ابتکار جهانی است، تصریح کرد: ایشان از سال 69 در ابتکاری مدبرانه و عالمانه به منظور ایجاد تحرک و پویایی بیشتر در جامعه اسلامی نامی را برای هر سال انتخاب می کنند.

حجت الاسلام یاری، نامگذاری هر سال از سوی مقام معظم رهبری را تعیین استراتژی و جهت گیری کشور در آن سال است، ادامه داد: حضرت آیت الله خامنه ای به عنوان رهبر جامعه اسلامی با تدبیر و هوشیاری شرایط کشور را عالمانه رصد می کنند و به تناسب اقتضای آن زمان، مهم‌ترین جهت‌گیری‌های دستگاه‌های اجرایی را با نامگذاری آن سال مشخص می کنند.

وی تسریع در پیشرفت و آبادانی کشور، تقویت وحدت و همدلی، اقزایش اقتدار منطقه ای و بین المللی نظام اسلامی، تقویت فرهنگ اهل بیت(ع) و توسعه اقتصادی را از جمله مهم ترین دستاوردهای نامگذاری‌های سال‌های اخیر رهبر معظم انقلاب اسلامی عنوان کرد و گفت: این نامگذاری‌ها جمهوری اسلامی ایران را در رسیدن مقتدرانه به سند چشم‌انداز بیست ساله کشور یاری خواهد داد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان خاطرنشان کرد: همه ما باید شکرگزار چنین رهبری باشیم که همچون دیده‌بانی هوشیار و مدبر مسائل مختلف کشور را به خوبی رصد می کنند.

حجت الاسلام یاری توسعه اقتصادی را سبب تقویت اقتدار بین المللی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دانست و ادامه داد: جهاد واقعی در این عرصه به طور حتم ایران اسلامی را از لحاظ اقتصادی در دنیا متحول خواهد کرد.

وی با اشاره به تحریم های سی ساله نظام سلطه علیه ملت ایران گفت: چیزی که توانست جمهوری اسلامی ایران را علیرغم تحریم های مختلف در سه دهه اخیر در منطقه و دنیا مقتدر کند عبور از مرزهای اقتصادی بود که تنها با جهاد مردم و جوانان این کشور صورت گرفت.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان با بیان این که امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران الگویی برای کشورهای منطقه و بسیاری از کشورهای جهان است، ادامه داد: تحول اقتصادی در سال جدید می تواند اقتصاد ایران اسلامی را به عنوان الگویی برای همه کشورهای جهان تبدیل کند.

حجت الاسلام یاری وظیفه کارگزاران نظام اسلامی به ویژه آحاد ملت ایران در تحقق واقعی جهاد اقتصادی را مهم ارزیابی کرد و گفت: عملیاتی شدن شعار امسال نیازمند مشارکت و عزم ملی است./950/ت302/ع

ارسال نظرات