۱۴ فروردين ۱۳۹۰ - ۱۵:۲۵
کد خبر: ۱۰۱۲۰۶
مدیر کل تبلیغات اسلامی گیلان:

جهاد اقتصادی تجلی خدمت بی‌شائبه در کشور است

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل تبلیغات اسلامی گیلان، تحقق شعار جهاد اقتصادی را نیازمند یک روحیه جهادی دانست و بیان داشت: در حوزه مسائل اقتصادی ما نیازمند یک حرکت جهادگونه هستیم تا بتوانیم شاخص‌های اقتصادی کشور را در یک سال افزایش دهیم.
مدير کل تبليغات اسلامي گيلان
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در رشت، حجت الاسلام جمال یاری، مدیر کل تبلیغات اسلامی گیلان، امروز در جمع کارکنان این اداره کل به نامگذاری سال جدید از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی به عنوان سال «جهاد اقتصادی» اشاره کرد و گفت: جهاد در دین مبین اسلام جایگاه والایی دارد و جهاد اقتصادی تجلی خدمت بی شائبه به یک ملت است.

وی افزود: جهاد نوعی تلاش مقدس است که سبقه تقدس را در خود دارد و مقام معظم رهبری بسیار هوشمندانه ابعاد دنیوی را با ابعاد مقدس اسلامی در آمیخته و همگون کرده و تلاش و کار برای عمران و آبادانی کشور را نوعی جهاد دانسته اند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی گیلان با بیان این که مقام معظم رهبری براساس یک سنت حسنه از سال 69 اقدام به نامگذاری هر سال کرده اند، ادامه داد: نامگذاری هر سال از سوی مقام معظم رهبری می‌تواند چراغ راهنمایی برای توجه به اولویت‌ها از سوی دولت و ملت در یک سال باشد.

حجت الاسلام یاری، تحقق شعار جهاد اقتصادی را نیازمند یک روحیه جهادی دانست و بیان داشت: در حوزه مسائل اقتصادی ما نیازمند یک حرکت جهادگونه هستیم تا بتوانیم  شاخص‌های اقتصادی کشور را در یک سال افزایش دهیم.

مدیر کل تبلیغات اسلامی گیلان ادامه داد: شعارهایی که هر سال انتخاب می‌شود فرمایشی و نمایشی نیست، با عنوان این شعارها مشکلات هم حل نمی شود؛ اما این شعارها انگشت اشاره‌ای هستند که راه و روش را نشان می‌دهند.

حجت الاسلام یاری با اشاره به این که جهاد اقتصادی رسیدن به اهداف والای انقلاب اسلامی در راستای سند چشم انداز 20 ساله کشور است، خاطرنشان کرد: بدون تردید دهه چهارم انقلاب اسلامی باید به دهه توسعه و پیشرفت تبدیل شود و اصلاح الگوی مصرف، همت و کار مضاعف گام های نخست و دوم این حرکت بزرگ بودند و امروز در سومین گام ملت باید جهاد اقتصادی را در جامعه داشته باشد.

وی با تأکید براین که همه تلاش های مسؤولان و کارگزاران نظام باید با محور جهاد اقتصادی و رعایت اصلاح الگوی مصرف، همت و کار مضاعف همراه باشد، ادامه داد: جهاد در هر کاری عزم نیرو برای رسیدن به آن هدف بوده و نتیجه جهاد اقتصادی عدالت اجتماعی در جامعه است.

مدیر کل تبلیغات اسلامی گیلان با تأکید براین که جهاد اقتصادی استمرار همت وکار مضاعف است، خاطرنشان کرد: البته همان گونه که مقام معظم رهبری تأکید کردند جهاد اقتصادی به این معنا نیست که از دیگر حوزه‌ها غافل شویم.

حجت الاسلام یاری ادامه داد: نتیجه 32 سال تحریم کشور از سوی استکبار، توسعه همه جانبه ایران با دستیابی به خود‌باوری و خود‌کفایی بوده و تحقق جهاد اقتصادی توطئه‌های پوشالی غرب را در هم خواهد شکست./950/پ202/س
ارسال نظرات