۱۵ فروردين ۱۳۹۰ - ۱۳:۵۵
کد خبر: ۱۰۱۲۵۹
آیت الله طبرسی:

جهاد اقتصادی نیازمند اقدام عملی و جدی است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان این که متأسفانه در برخی مواقع به برگزاری همایش و سمینار در خصوص مسائل مهم کشور اکتفا می شود، افزود: جهاد اقتصادی با سمینار محقق نمی‌شود، بلکه یک کار اجرایی و عملی است و باید با همت و تلاش مضاعف عملیاتی شود.
آيت الله نور الله طبرسي


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، آیت الله نور الله طبرسی، نماینده ولی فقیه در مازندران، امروز در دیدار اعضای ستاد بازسازی عتبات و عالیات استان در ساری، به نامگذاری سال جدید از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی به عنوان سال «جهاد اقتصادی» اشاره کرد و گفت: آحاد جامعه در برابر تحقق منویات مقام معظم رهبری در سال جدید وظیفه دارند.

وی با بیان این که متأسفانه در برخی مواقع به برگزاری همایش و سمینار در خصوص مسائل مهم اکتفا می شود، افزود: جهاد اقتصادی با سمینار محقق نمی‌شود، بلکه یک کار اجرایی و عملی است و باید با همت و تلاش مضاعف عملیاتی شود.

امام جمعه ساری به تلاش دشمنان نظام اسلامی در عرصه اقتصادی علیه کشورمان اشاره کرد و بیان داشت: متأسفانه نظام سلطه در سه دهه اخیر همه تلاش خود را به کار گرفت تا با تحریم های اقتصادی مانع رشد و پیشرفت ایران اسلامی شود.

عضو مجلس خبرگان رهبری، با بیان این که همت و کار مضاعف و اصلاح الگوی مصرف می تواند زمینه تحقق عملی شعار امسال را فراهم کند، خاطرنشان کرد: شعارهای سال های گذشته نیز باید مورد توجه مسؤولان و مردم باشد.

آیت الله طبرسی با تأکید براین که سال جدید باید سالی پر تحرک و پر انرژی در عرصه اقتصادی کشور باشد، بیان داشت: همه باید تلاش کنیم تا رهنمود‌های رهبر معظم انقلاب در سال 90 محقق شود.

امام جمعه ساری با بیان این که خوشبختانه دولت نیز جهاد در عرصه اقتصادی را به دستگاه‌های دولتی کشور ابلاغ کرد، ادامه داد: وحدت و همدلی در این عرصه تحقق آن را آسان‌تر خواهد کرد.

نماینده ولی فقیه در مازندران همچنین به اقدامات صورت گرفته از سوی عتبات و عالیات در سال‌های اخیر اشاره کرد و گفت: خوشبختانه اقدامات مناسبی در این خصوص صورت گرفته که باید بیشتر برای مردم تبیین شود.

وی با بیان این که هنوز بسیاری از مردم از چگونگی فعالیت‌های این ستاد آشنا نیستند، خاطرنشان کرد: مسؤولان ستاد بازسازی باید عملکرد خود را بیشتر در اختیار رسانه‌ها قرار دهند.

مسؤول ستاد بازسازی عتبات عالیات مازندران نیز در ادامه این دیدار با اشاره به مهم‌ترین اقدامات صورت گرفته از سوی این ستاد در سال گذشته است، گفت: مردم ولایتمدار مازندران در‌ هفت سال اخیر سی میلیارد ریال برای بازسازی و مرمت عتبات عالیات در عراق کمک کردند.

حسین مهدی‌نژاد، مسؤول ستاد بازسازی عتبات عالیات مازندران، با بیان این که مردم استان عاشق ائمه معصومین(ع) هستند، ادامه داد: در حال حاضر سه هزار پایگاه مقاومت بسیج مسؤولیت جمع‌آوری نذورات مردمی را بر عهده دارند./950/پ202/س

ارسال نظرات