۱۶ فروردين ۱۳۹۰ - ۱۳:۲۴
کد خبر: ۱۰۱۳۴۰
معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی گیلان:

تحقق عزت اسلامی در گرو اقتدار اقتصادی است

خبرگزاری رسا ـ معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی گیلان با بیان این که مقام معظم رهبری با نامگذاری هر سال ‌شاخص حرکتی جامعه را به یک هدف مشخص تنظیم می‌کنند، گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی در بیست سال گذشته با تدابیر عالمانه خود همواره ایران اسلامی را به سوی سعادت و تعالی سوق دادند.
معاون فرهنگي اداره کل تبليغات اسلامي گيلان


حجت الاسلام سید حسین گلمیرزاده، معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی گیلان، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در رشت، با اشاره به فلسفه نامگذاری سال جدید از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی به عنوان سال «جهاد اقتصادی» گفت: مقام معظم رهبری با نامگذاری‌های هر ساله خود جهت‌گیری‌های آن سال را برای همه مسؤولان مشخص می‌کنند.

وی با اشاره به این که نامگذاری‌های هر ساله مقام معظم رهبری بر اساس ضرورت‌های هر ساله صورت می گیرد، افزود: شعار جهاد اقتصادی، فرمان عمومی از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی برای کمک به دولت است.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی گیلان با بیان این که پیام نوروزی مقام معظم رهبری با محور مسائل اقتصادی بوده است، خاطرنشان کرد: ایشان در سخنرانی نخستین روز سال جدید در حرم رضوی نیز بر ابعاد مختلف جهاد اقتصادی اشاره کردند که این نشان دهنده اهمیت این موضوع است.

حجت الاسلام گلمیرزاده ادامه داد: رهبر معظم انقلاب اسلامی از سال 73 سنتی را با نام‌گذاری هر سال پایه‌گذاری کردند که بر اساس آن در پیام نوروزی خود شعار خاص را برای سال جدید تعیین می‌کردند.

وی با بیان این که مقام معظم رهبری با نامگذاری هر سال ‌شاخص حرکتی جامعه را به یک هدف مشخص تنظیم می‌کنند، ادامه داد: ایشان در طول سال های اخیر با انتخاب نامی برای سال جدید ‌نیازهای اساسی جامعه را به مسؤولان گوشزد و ‌ارزش‌ها و مقتضیات روز جامعه را برجسته کردند.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی گیلان با اشاره به این که نامگذاری هر ساله یک اقدام ماندگار در عرصه فرهنگی است، ادامه داد: این نامگذاری فرهنگ جامعه را نیز ارتقا می‌بخشد.

حجت الاسلام گلمیرزاده با بیان این که چنـد سـالـی اسـت که هدف‌گذاری سالانه رهبر معظم انقلاب اسلامی بر محور اقتصادی استوار است، خاطرنشان کرد: نامگذاری سال 88 و 89 به نام‌های اصلاح الگوی مصرف و همت و کار مضاعف که دو مورد خاستگاه اقتصادی دارد نشان دهنده اهمیت مسائل اقتصادی از دیدگاه مقام معظم رهبری است.

وی با اشاره به این که مفهوم جهاد با تلاش تفاوت بسیاری دارد، تصریح کرد: با توجه به تلاش گسترده دشمنان برای ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی، باید برای مقابله همه جانبه با نقشه‌های شوم آنها جهاد کرد.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی گیلان با بیان این که ملت ولایت مدار ایران اسلامی در سه دهه اخیر در میدان های بین المللی سربلند بیرون آمدند، افزود: ملت ما در میدان‌های جهاد نظامی، در دوران هشت سال دفاع مقدس و جهاد سیاسی همواره پیروز بودند؛ از این رو جهاد اقتصادی نیز در تحقق عزت اسلامی مؤثر است.

حجت الاسلام گلمیرزاده با اشاره به این که رهبر معظم انقلاب اسلامی در بیش از بیست سال گذشته با تدابیر عالمانه خود همواره ایران اسلامی را به سوی سعادت و تعالی سوق دادند، بیان داشت: ملت ایران به داشتن این چنین رهبری حکیم افتخار می کنند.

وی با تأکید براین که همه ما در برابر تحقق منویات مقام معظم رهبری در بخش های مختلف مسؤول هستیم، خاطرنشان کرد: آحاد جامعه اسلامی به ویژه مسؤولان نظام باید در جهت عملیاتی شده شعار امسال همه توان خود را صرف کنند./950/ت302/س

ارسال نظرات