۱۷ فروردين ۱۳۹۰ - ۱۶:۳۰
کد خبر: ۱۰۱۴۵۹
مدیر گروه قرآن پژوهشی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی:

قرآن سوزی نشان‌دهنده اثرگذاری عمیق اسلام در غرب است

خبرگزاری رسا - مدیر گروه قرآن پژوهشی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی، گفت: امروز قرآن سوزی و توهین به مسلمین از سوی صهیونیست های مسیحی و از روی عصبانیت انجام می شود.
حجت‌الاسلام محمدعلي اسدي نسب، مدير گروه قرآن پژوهي پژوهشگاه فرهنگ و انديشه اسلامي


حجت الاسلام محمد علی اسدی نسب، مدیر گروه قرآن پژوهشی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با محکوم کردن قرآن سوزی گفت: استکبار جهانی امروز بیشترین جنایات را مرتکب می شود و ملت های مستضعف را تحت سلطه قرار می دهد و دست به انواع جنایت‌های ضد بشری می‌زند و در مقابل با اتهام زنی به اسلام می خواهد سرپوشی بر جنایات خود بگذارد.

وی بیان داشت: امروز وجود استعمار و اقدامات وحشیانه و رفتار غیر انسانی کشورهای غربی بر مسلمانان پوشیده نیست و یک امر قطعی تلقی می‌شود از این رو استعمار از رو شدن دست خود ترس دارد.

این محقق حوزه علمیه قم، بیان داشت: کشورهای غربی با ایجاد تبلیغات ضد اسلام خواستار این هستند که جلوی پیشرفت اسلام و فرامین حیات بخش آن را سد کنند و اثرگذاری اسلام را خنثی کنند.

وی ادامه داد: حرکات ننگین اسلام هراسانه همچون قرآن سوزی در برخی موارد برای محک زدن احساسات مسلمین انجام می شود.

این محقق حوزه علمیه قم بیان داشت: امروز استکبار جهانی از اسلام به ستوه آمده است و در مقابل منطق محکم اسلام دست به اقدامات سخیف می‌زند.

وی اظهار داشت: امروز قرآن سوزی و توهین به مسلمین از سوی صهیونیست های مسیحی و از روی عصبانیت انجام می‌شود.

این محقق علوم اسلامی با بیان اینکه اسلام در قلب اروپا طرفداران و پیروان زیادی پیدا کرده است و هر روز افراد بیبشتری جذب این دین آسمانی می شوند، گفت: امروز در عرصه منطقه‌ای و بین‌المللی عرصه برای استعمار تنگ‌تر شده است و زمان به سود اسلام در گذر است.

وی اظهار داشت: امروز مقابله با اسلام هراسی باید در دولایه سیاسی و بین‌المللی و فردی از سوی هر مسلمان دنبال شود و در هر زمینه اقدامات مناسب انجام شود.

این محقق علوم اسلامی گفت: امروز سازمان کنفرانس اسلامی باید به دنبال ساز و کارهای حقوقی برای مقابله با توهین کنندگان به ادیان باشد و به سمت جرم انگاری اسلام هراسی حرکت کند.

وی با اشاره به اینکه متاسفانه امروز برای توهین به مقدسات دو میلیارد مسلمان، قانونی وجود ندارد، گفت: نبود اقدام مناسب عملی در این ماجرا نشان از قوانین ضد عدالت و ضد بشریت بین‌المللی دارد.

حجت الاسلام اسدی نسب اظهار داشت: مسلمانان باید تلاش کنند که این گونه حرکات از سوی دشمن نشان از عمق اثرگذاری اسلام است، پس هرچه بیشتر در تبلیغ دین کوشا باشند. /909/

ارسال نظرات