۱۸ فروردين ۱۳۹۰ - ۱۵:۲۲
کد خبر: ۱۰۱۵۴۰
عضو هیئت علمی موسسه امام خمینی:

استکبار جهانی درصدد ایجاد شیعه هراسی در جهان اسلام است

خبرگزاری رسا ـ محقق مسائل انقلاب اسلامی بیان داشت: تحولات امروز جهان نشان دهنده تاثیر انقلاب اسلامی ایران در معادلات جهانی است.
آمريكا


حجت الاسلام مهدی ابوطالبی، عضو هیئت علمی موسسه آموزرشی و پژوهشی امام خمینی(ره) در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا بیان داشت: امروز بیداری اسلامی جلوه بیشتری پیدا کرده و با توجه به گرایش جهانیان به اسلام، تبلیغات بر ضد این دین افزایش یافته است.

وی ادامه داد: تغییر آمار تعداد مسلمانان زنگ خطری برای غرب تحت عنوان گسترش اسلام به صدا درآورده است.

وی با اشاره به اینکه اسلام خطری جدی برای گفتمان سکولار غربی است، ادامه داد: غرب به واسطه علوم سکولار خود بر دنیا حاکم شده است و امروز با این عقاید و اندیشه ها بر مردم حکمرانی می کند که با طلوع انقلاب اسلامی، این اندیشه با زوال روبرو شد.


وی اظهار داشت: امروز اگر علوم سکولار نقد شود، تمامی منافع غرب زیر سوال می‌رود و این موجب شده است تا استعماگران جنگی روانی علیه اسلام به راه بیندازند و اسلام هراسی را دنبال کنند.

وی گفت: غرب می خواهد اسلام را در قالبی خشن و بی تمدن نشان دهد و آن را در مسائل اجتماعی فرودست کند که در این مسیر تا به حال اقداماتی همچون ساخت فیلم فتنه، کاریکاتور روزنامه دانمارکی و سوزاندن قرآن اشاره کرد.

این محقق علوم سیاسی گفت: تحولات امروز جهان نشان دهنده تاثیر انقلاب اسلامی ایران در معادلات جهانی است.

وی اظهار داشت: امروز استکبار برای دست‌یابی به اهداف شوم خود، جریان شیعه ستیزی در کشورهای سنی نشین را در دستور کار قرار داده است و در کشورهای عربستان و ترکیه می خواهد در بین مسلمامان شکاف ایجاد کند.

این محقق علوم اسلامی اظهار داشت: در برخورد های سیاسی با کشورهای خاورمیانه باید دقیق برخورد کنیم و رفتارهای ما به گونه ای نباشد که گسترش شیعه در منطقه و ایجاد هلال شیعی برداشت شود.

وی اظهار داشت: رسانه های اسلامی باید چهره واقعی اسلام را تبلیغ کنند و گفت‌وگوی دینی را جایگزین تبلیغات سوء کنند. /909/ت302/ع

ارسال نظرات