۱۹ فروردين ۱۳۹۰ - ۱۶:۵۷
کد خبر: ۱۰۱۵۹۰
امام جمعه نور:

سکوت مجامع بین المللی در برابر جنایت های بحرین حمایت از نسل کشی است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه نور با بیان این که مجامع بین المللی نباید در برابر این جنایت های آشکار سکوت کنند، افزود: همه ملت های مسلمان دنیا باید با محکوم کردن این اقدامات ضد انسانی جلوی آن را بگیرند.
امام جمعه نور
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در نور، حجت الاسلام سیدحسین امیری، امام جمعه نور در خطبه های امروز نمازجمعه این شهرستان با انتقاد از تولید مستند «ظهور نزدیک است»، تعیین زمانی خاص برای ظهور امام زمان‌(عج) را اقدامی اشتباه و نادرست خواند.

وی با بیان این که بیان این گونه مسائل تنها به منظور انحراف افکار مردم مؤمن صورت می گیرد، ادامه داد: باید در خصوص ظهور طوری با مردم صحبت کنیم که اعتقادات مردم سست نشود.

امام جمعه نور با بیان این که شیعیان جهان هر جمعه همواره در انتظار ظهور امام عصر(عج) هستند، افزود: در خصوص موضوع ظهور باید طوری با مردم صحبت کنیم که اگر هزاران سال هم ظهور طول کشید خللی در اعتقادات مردم رخ ندهد.

حجت الاسلام امیری در ادامه سخنان خود با محکوم کردن جنایت های آشکار در کشورهای اسلامی به ویژه بحرین این گونه اقدامات را نسل کشی آشکار مردمی بی گناه دانست.

وی با بیان این که مجامع بین المللی نباید در برابر این جنایت های آشکار سکوت کنند، افزود: همه ملت های مسلمان دنیا باید با محکوم کردن این اقدامات ضد انسانی جلوی آن را بگیرند.

امام جمعه نور همچنین به سالروز شهادت شهید محمدباقر صدر اشاره کرد و گفت: شهید صدر یکی از نوابغ عالم اسلام بوده و پیش از 20 سالگی به مقام مجتهدی مطلق و دارای استعداد سرشار و فوق العاده رسیده بود.

وی تاکید کرد: دشمنان اسلام به دنبال این هستند که نوابغی چون شهید صدر را از مسلمانان و شیعیان بگیرند.

حجت الاسلام امیری با اشاره به ولادت حضرت زینب‌(س) و روز پرستار افزود: همه مردم باید به سلامت جسم و روح و نیز ورزش اهمیت دهند و انسان اگر بدن و جسمش سالم نباشد روحش پژمرده می شود و نمی تواند با خداوند به خوبی ارتباط برقرار کند.

امام جمعه نور خاطرنشان کرد: سلامتی یکی از نعمات مهمی است که خداوند به بندگانش داده است که ما انسان ها باید در حفظ و نگهداری آن همواره بکوشیم./950/پ202/س
ارسال نظرات