۲۱ فروردين ۱۳۹۰ - ۰۱:۰۸
کد خبر: ۱۰۱۷۱۷
تولیت آستان کریمه اهل بیت:

مسؤولان از برخورد شعاری با جهاد اقتصادی پرهیز کنند

خبرگزاری رسا ـ تولیت آستانه حضرت فاطمه معصومه (س) با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری، خواستار عمل مسؤولان و آحاد ملت به فرمان رهبر انقلاب شد و بر ضرورت اجتناب از شعار زدگی و برخورد تبلیغاتی با جهاد اقتصادی تاکید کرد.
حجت الاسلام والمسلمين سيد محمد سعيدي توليت آستانه کريمه اهل بيت(ع) حجت الاسلام والمسلمين سيد محمد سعيدي توليت آستانه کريمه اهل بيت(ع)


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین سید محمد سعیدی تولیت آستانه کریمه اهل بیت(ع) عصر شنبه درجلسه شورای اداری استان قم که عصر روز گذشته در تالار معصومیه استانداری برگزار شد، با اشاره به نامگذاری سال جاری از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال جهاد اقتصادی، این نامگذاری را بسیار مهم و حکیمانه ارزیابی کرد.

وی با تاکید بر ضرورت پرهیز مسؤولان از شعارزدگی و برخورد تبلیغاتی و شعاری با جهاد اقتصادی، افزود: انتظار است این عنوان مقدس برای مردم، جامعه و مسؤولان تبیین شود تا مسؤولان با بصیرت کامل و بهتر و شناخت مناسب تر بتواند در این عرصه انجام وظیفه کنند.

امام جمعه قم با اشاره به نقشه های استکبار جهانی و غرب برای ضربه زدن به نظام مقدس اسلامی، اضافه کرد: امروز دشمن تمام سعی خود را بکار بسته است تا قدرت و ثروت بدست آورد و برای تحقق این خواسته دست به هر کاری نیز می زنند.

حجت الاسلام والمسلمین سعیدی گفت: دشمن تلاش دارد جهان را چپاول کند و با جهاد اقتصادی نباید اجازه دهیم آنها چنین کاری را انجام دهند و این مساله نیز نیازمند مجاهدت است.

امام جمعه قم افزود: خوشبختانه مسؤولان جمهوری اسلامی افرادی تلاش گر هستند و به جامعه و مردم خدمت می کنند.

حجت الاسلام والمسلمین سعیدی در پایان سخنان خود تاکید کرد:امیدواریم همه مسؤولان و آحاد ملت با برنامه ریزی مناسب بتوانند به بهترین شکل ممکن به فرمان رهبری جامه عمل بپوشانند و برای رشد و تعالی جمهوری اسلامی در عرصه اقتصادی تلاش و مجاهد کنند. /924/

ارسال نظرات