۲۲ فروردين ۱۳۹۰ - ۱۴:۴۸
کد خبر: ۱۰۱۸۲۵
مدیرکل تبلیغات اسلامی قزوین:

جهاد اقتصادی به فرهنگ عمومی ملت تبدیل شود

خبرگزاری رسا ـ مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قزوین گفت:جهاد اقتصادی باید به فرهنگ عمومی ملت تبدیل شود و مردم باید جهاد در زمینه های مختلف اقتصادی و فرهنگی را یک عبادت بدانند.
جهاد اقتصادي
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام علی اکبر حاجی عزیزخانی، مدیر کل تبلیغات اسلامی قزوین امروز در نخستین جلسه اداری کارمندان این اداره کل اظهار داشت: همانطور که در جنگ سخت جهت بی انگیزه کردن دشمن و ایجاد روحیه در رزمندگان نیاز به تبلیغات گسترده داشتیم امروز نیز برای ایجاد یک روحیه جهادی در میان اقشار مختلف مردم نیازمند اطلاع رسانی و تبلیغ هستیم.

وی از رؤسای ادارات تبلیغات اسلامی و کارشناسان مربوطه خواست تا برنامه ریزی لازم را جهت اعزام روحانی و مبلغ به مناطق روستایی جهت تبیین پیام نوروزی مقام معظم رهبری انجام دهند.
 
حجت الاسلام حاجی عزیزخانی اضافه کرد: بالندگی اقتصاد کشور، خنثی کردن توطئه های پوشالی دشمنان نظام و رفع مشکلات اقتصادی کشور از جمله اهداف مهم مقام معظم رهبری جهت نامگذاری سال 90 به نام جهاد اقتصادی است، چرا که دشمنان با تحریم های متعدد ایران درصدد فلج کردن چرخه های اقتصاد کشور است.

مدیر کل تبلیغات اسلامی قزوین، همدلی مردم و مسؤلان نظام را یکی از الزامات تحقق شعار جهاد اقتصادی دانست و گفت: فقط با همدلی و همگرایی می توان توطئه های شوم دشمنان نظام را نقش بر آب کرد.
 
به گفته وی واژه جهاد در فرهنگ اسلامی یک واژه مقدس و در تعالیم دینی یک ارزش و آرمان والا است.

حجت الاسلام حاجی عزیزخانی اضافه کرد: پیشرفت اقتصادی باید با جهت گیری معنوی همراه باشد یعنی تلاش در حوزه اقتصاد، به عنوان یک امر مقدس و دارای بار ارزشی بالا تلقی گردد و همان گونه که جهاد در جبهه های جنگ یک امر مقدس و ارزشمند است نگاه ما به اقتصاد و فعالیت اقتصادی نیز باید این گونه باشد.

مدیر کل تبلیغات اسلامی قزوین ادامه داد: نامگذاری امسال با عنوان جهاد اقتصادی در برگیرنده همه ابعاد اخلاقی، فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی است که برنامه ریزی مناسب در این حوزه ها به طور حتم منجر به تحقق شعار جهاد اقتصادی خواهد شد.

وی ادامه داد: مقام معظم رهبری با طرح این تفکر جهادی وظیفه و تکلیف شرعی برای همه اقشار مختلف مردم ایجاد کردند، بنابراین باید برای تحقق این شعار تلاش مضاعفی داشته باشیم./950/
 پ202/ص
ارسال نظرات