۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۰ - ۱۵:۱۰
کد خبر: ۱۰۲۶۷۵
به همت دانشگاه علوم اسلامی رضوی؛

دومین نشست تکمیلی طب اسلامی سنتی برگزاری می‌شود

خبرگزاری رسا ـ مسؤول مرکز مطالعات طب اسلامی سنتی دانشگاه علوم اسلامی رضوی، از برگزاری دومین نشست تکمیلی طب اسلامی ـ سنتی در این دانشگاه خبر داد.
دانشگاه رضوي
به گزارش خبرگزاری رسا، حسین رضایی، مسؤول مرکز مطالعات طب اسلامی دانشگاه علوم اسلامی رضوی گفت: دومین نشست از سلسله نشست‌های تکمیلی طب اسلامی ـ سنتی دانشگاه علوم اسلامی رضوی برگزار خواهد شد.

وی افزود: در این نشست رضا ایلخانی، استاد دانشکده طب سنتی دانشگاه تهران، به تبیین و معرفی داروهای طب اسلامی ـ سنتی و چگونگی شکل گیری بیماری و نحوه مبارزه با آن خواهند پرداخت.

مسؤول مرکز مطالعات طب اسلامی سنتی خاطرنشان کرد: در این نشست بیش از 200 نفر از طلاب و دانشجویان دانشگاه ها و طلاب حوزه های علمیه مشهد، حضور خواهند داشت.

وی ادامه داد: دومین نشست آموزش مبانی طب اسلامی از ساعت هشت جمعه دوم اردیبهشت، در تالار همایش‌های دانشگاه علوم اسلامی رضوی برگزار خواهد شد.

رضایی‌ بیان کرد: آزمون جامع دوره تکمیلی طب اسلامی ـ سنتی 20 خرداد در این دانشگاه برگزار خواهد شد، و به قبول شدگان در آزمون گواهی پایان دوره اعطا‌ می‌شود.

وی در پایان یادآور شد: در نخستین نشست از نشست های طب اسلامی ـ سنتی به موضوع آداب و اصول خواب و بیداری، هوای پاک و شرایط مسکن مناسب پرداخته شده است.

گفتنی است، این دوره به صورت رایگان و با هدف آشنا نمودن اساتید، طلاب و دانشجویان این دانشگاه برگزار می شود و حضور برای تمامی افراد علاقه مند به این مباحث آزاد است./968/د101/س
ارسال نظرات