۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۰ - ۱۵:۰۹
کد خبر: ۱۰۲۷۱۱
آیت الله طبرسی:

تخلف و تعلل از حکم رهبر معظم انقلاب جایز نیست

خبرگزاری رسا ـ آیت الله طبرسی، تبعیت از رهبر معظم انقلاب اسلامی را یک تکلیف مهم برای همگان دانست و گفت: هیچ کس اجازه تخلف از حکم رهبر معظم انقلاب را ندارد، چون تخلف و تعلل از حکم ایشان جایز نیست و خلاف شرع است.
آيت الله نور الله طبرسي
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، آیت الله نورالله طبرسی، نماینده ولی فقیه در مازندران، امروز در خطبه های عبادی و سیاسی نماز جمعه این هفته مرکز استان با اشاره به بیداری اسلامی درخاورمیانه گفت: امروز مردم مسلمان منطقه با الگو گیری از انقلاب اسلامی ایران به دنبال احقاق حقوق از دست رفته خود هستند.

وی با اشاره به دخالت های مستقیم آمریکا و برخی کشورهای غربی در امور کشورهای اسلامی منطقه  افزود: آمریکا به دلیل ترس از منافع ازدست رفته خود در خاورمیانه تلاش می کند خیزش های مردمی در منطقه که ریشه کاملاً اسلامی دارد را به نفع خود تغییر دهد.

امام جمعه ساری با تأکید بر هوشیاری مردم مسلمان منطقه نسبت به توطئه آمریکا و همپیمانانش هشدار داد و افزود: مردم کشورهای اسلامی در خاورمیانه باید مراقب حیله های آمریکایی باشند.

آیت الله طبرسی با بیان این که امروز در لیبی و بحرین شاهد جنایت های آشکار رژیم آل سعود و آل خلیفه هستیم، تصریح کرد: در این حالی است که مجامع مدعی دفاع از حقوق بشر مهر سکوت بر دهان خود زده‌اند و به تماشاچی معرکه آمریکایی تبدیل شده‌اند.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با تأکید براین که دیگر دوره آقایی و قدرت نمایی آمریکایی‌ها در دنیا به سرآمده است، بیان داشت: آمریکایی ها امروز یک شکست خورده ای بیش نیستند و عملکرد آنها در عراق و افغانستان نشان دهنده این مسأله است.

امام جمعه ساری در بخش دیگری از سخنان خود به تلاش سی ساله نظام سلطه برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی ایران اشاره کرد و گفت: استکبار جهانی به سرگردگی آمریکا از ابتدای پیروزی انقلاب همه توان و سرمایه خود را در جهت تضعیف نظام مقدس جمهوری اسلامی به کار گرفت، اما هیچ یک از اهداف شوم آنها به نتیجه نرسید.

آیت الله طبرسی با بیان این که استکبار جهانی سیلی محکمی از امام راحل خورد، ادامه داد: انقلاب اسلامی ایران در حالی بیش از سه دهه از عمر خود را گذرانده که دو ابر قدرت آن دوران یعنی آمریکا و شوروی را شکست داد.

وی با اشاره به این که امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران یکی از مقتدرترین کشورهای جهان محسوب می‌شود، گفت: اقتدار امروز کشورمان مدیون رهبری های امام راحل و مقام معظم رهبری است.

امام جمعه ساری، ولایت فقیه را عامل دوام و بقای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دانست و خاطرنشان کرد: ولایت و رهبری یکی از ارکان مهم انقلاب اسلامی است و ملت ولایت مدار ما نیز به این اصل مهم اعتقاد راسخی دارند.

آیت الله طبرسی، تبعیت از رهبر معظم انقلاب اسلامی را یک تکلیف مهم دانست و خاطرنشان کرد: سران قوا و همه کارگزاران نظام وظیفه دارند گوش به فرمان ولی امرمسلمین باشند.

امام جمعه ساری با تأکید براین که هیچ کس اجازه تخلف از حکم رهبری را ندارد، گفت: کسی نباید چنین اجازه ای به خود دهد چون تخلف و تعلل از حکم مقام معظم رهبری جایز نیست و خلاف شرع است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به دوم اردیبهشت سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به فرمان امام راحل اشاره کرد و گفت: این مجموعه انقلاب از ابتدای تأسیس تاکنون همواره در خدمت نظام، انقلاب و مردم بوده است.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به این که این نهاد مقدس در این مدت همواره مورد هجمه های تبلیغاتی دشمن بوده است، تصریح کرد: کارنامه درخشان این نهاد ارزشی قابل تقدیراست.

امام جمعه ساری با بیان این که سپاه پاسداران همواره از آمادگی لازم برای مقابله با هرگونه تهدید دشمنان نظام را داشته و دارد، گفت: این نهاد مقدس با فرماندهی معظم کل قوا هر روز مقتدرتر می شود.

وی در ادامه سخنان خود با تسلیت ایام فاطمیه گفت: مروج اصلی پیام ولایت و امامت به جهان اسلام، حضرت فاطمه(س) بوده است و همین مسأله می طلبد تا جایگاه این بانوی ارزشمند جهان اسلام بیشتر برای جامعه تبیین شود./950/پ201/س
ارسال نظرات