۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۰ - ۰۰:۳۸
کد خبر: ۱۰۳۱۳۱
آیت الله حسینی بوشهری:

ولی فقیه عامل عزت و اقتدار نظام اسلامی است

خبرگزاری رسا ـ عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، با تاکید بر ضرورت هوشیاری مسؤولان و آحاد ملت، بیانات اخیر مقام معظم رهبری را راهگشا و حکیمانه توصیف کرد و ولی فقیه را ستون خیمه و عمود انقلاب اسلامی دانست.
1/ آيت الله حسيني بوشهري
آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری از اعضای جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و عضو مجلس خبرگان رهبری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به بیانات اخیر مقام معظم رهبری، حفظ وحدت در جامعه را یک اصل مهم و اساسی برای نظام اسلامی دانست.

وی با اشاره به فرازهایی از بیانات مقام معظم رهبری گفت: رهنمودهای ایشان مثل همیشه راهگشا بوده و در حقیقت بیانات رهبر فرزانه انقلاب در زمان هایی که ممکن است مشکلاتی پیش بیاید، برطرف کننده و راهگشا است.

این عضو خبرگان رهبری ابراز داشت: تدبیر ایشان مثل همیشه در این برهه حساس از تاریخ کشور، و شرایط منطقه دعوت همگان به وحدت و همدلی است،  همه مردم ما به ویژه مسؤولان باید به این نکته توجه کنند که اگر کوچک ترین خللی در وحدت بوجود بیاید رسانه های دشمن آن را بزرگ نمایی و در جهت منافع و اهداف شوم خود از آن استفاده می کنند.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم تصریح کرد: دشمنان با مکرهای گوناگون می خواهند نگاه مردم را از توجه به خیزش بیداری اسلامی به مسائل داخلی معطوف و ما را به خودمان مشغول کنند و همه به ویژه مسؤولان باید در این خصوص هوشیار باشند.

وی ولی فقیه را عامل عزت و اقتدار نظام اسلامی ارزیابی و تصریح کرد: خوشبختانه نقش رهبری و ولایت فقیه چه در زمان امام و چه در زمان مقام معظم رهبری نقشی بی بدیل در شتاب بخشی به حرکت کشور در رفع هرگونه مشکل و منازعه بوده است.

امام جمعه قم با بیان اینکه دشمن می خواهد وانمود کند در جمهوری اسلامی ایران حاکمیت دوگانه است، تصریح کرد: این روزها شاهد تلاش دشمن در عرصه های مختلف هستیم که بخواهند در کشور رخنه کنند و بگویند کشور ایران دچار حاکمیت دوگانه شده است.

آیت الله حسینی بوشهری ابراز داشت: مسؤولان توجه داشته باشند ولی فقیه همیشه به عنوان محور کلیدی و اساسی برای کشور است و در سایه هدایت ها و تدابیر ایشان می توان زمینه تلاش و پیشرفت را در کشور بوجود آورد.

وی تاکید کرد: اگر با نگاه دیگری غیر از این نگاه مسائل را دنبال کنیم نتایج مطلوبی عایدمان نخواهد شد و ممکن است مشکلات بزرگی گریبان گیرمان شود و این مساله هوشیاری همه مسؤولان را طلب می کند.

امام جمعه موقت قم تصریح کرد: رهبری خیمه و عمود انقلاب است و رمز ایستادگی ما در برابر دشمنان پیروی و تبعیت از ولی فقیه بوده است و این ستون باید همیشه استوار باشد تا نظام اسلامی پایدار و مقام بماند. /924/ت302/ج
ارسال نظرات