۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۰ - ۱۱:۱۷
کد خبر: ۱۰۳۳۲۰

پیکر حجت الاسلام والمسلمین شریف مهدوی تشییع می شود

خبرگزاری رسا ـ پیکر حجت الاسلام والمسلمین محمد شریف مهدوی روز یک شنبه در تهران تشییع و به خاک سپرده می شود.
حجت الاسلام والمسلمين شريف مهدوي
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین حاج شیخ محمد شریف مهدوی شاهرودی فرزند مرحوم آیت الله مهدوی شاهرودی، بر اثر بیماری صبح روز پنج شنبه دار فانی را وداع گفت و به دیار معبود شتافت.

بر اساس این گزارش، مراسم تشییع و خاکسپاری پیکر حجت الاسلام والمسلمین شریف مهدوی روز یکشنبه یازدهم اردیبهشت ماه با حضور اقشار مختلف مردم از مسجد قبا تهران برگزار می شود و به احتمال زیاد پیکر این عالم ربانی در حرم مطهر شاه عبدالعظیم حسنی به خاک سپرده می شود.

معاونت تولیت آستان عبدالعظیم حسنی، معاون دانشکده علوم حدیث، نماینده پیشین جمهوری اسلامی ایران در کشورهای آفریقای جنوبی و عربستان سعودی از جمله مسؤولیت های حجت الاسلام والمسلمین شریف مهدوی بوده است.

آن مرحوم فعالیت های تبلیغی در کشورهای مختلف داشت و چندین سال نیز معاونت بین الملل بعثه مقام معظم رهبری را عهده دار بود و خدمات شایانی در راستای نشر معارف اهل بیت(ع) انجام داد.

حجت الاسلام والمسلمین شریف مهدوی همچنین به زبان های انگلیسی و عربی مسلط بود و کتاب های زیادی را به زبان های زنده دنیا ترجمه کرده بود که سبب گرایش مردم به دین مبین اسلام در برخی از نقاط جهان از جمله کشورهای آفریقایی شده بود. /924/پ202/س
ارسال نظرات