۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۰ - ۱۶:۳۷
کد خبر: ۱۰۳۷۰۲
به همت دانشگاه رضوی؛

همایش مسؤولیت حمایت از جمعیت غیر نظامی در حقوق بین الملل برگزار می شود

خبرگزاری رسا - همایش «مسؤولیت حمایت از جمعیت غیر نظامی در حقوق بین الملل» فردا به همت گروه حقوق دانشگاه علوم اسلامی رضوی برگزار خواهد شد.
دانشگاه رضوي
حجت الاسلام سید محمد حسن موسوی خراسانی، مدیر گروه حقوق دانشگاه علوم اسلامی رضوی، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد‌ گفت: همایش مسؤولیت حمایت از جمعیت غیر نظامی در حقوق بین الملل، با موضوع «بررسی وضعیت مردم بحرین و کشور های منطقه» با حضور جمشید ممتاز، استاد دانشگاه تهران و رییس انجمن مطالعات ایرانی سازمان ملل، برگزار می شود.

این عضو هیأت علمی با بیان اینکه امروز وظیفه همه نهادهای اسلامی و بین المللی حمایت از مردم منطقه است، افزود‌: دانشگاه علوم اسلامی رضوی در راستای انجام این وظیفه، اقدام به برگزاری همایش کرده است.

وی پرداختن به جنبه های علمی و حقوقی وقایع اخیر جهان اسلام را از اهداف برگزاری این همایش عنوان کرد و خاطرنشان کرد: در این نشست وظایف سازمان‌های بین‌المللی و کشورهای دیگر در زمینه تدوین بیانیه‌ها و بر‌خوردهای علمی و سیاسی با وقایع منطقه بررسی خواهد شد.

حجت الاسلام موسوی در پایان گفت: این همایش، از ساعت ده صبح سه شنبه، سیزدهم اردیبهشت در تالار اجتماعات دانگاه علوم اسلامی رضوی برگزار خواهد شد.

گفتنی است، دانشگاه علوم اسلامی رضوی، در گذشته همایش هایی در سطح بین المللی و کشوری برگزار کرده است./968/پ203/س



ارسال نظرات