۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۰ - ۱۵:۴۶
کد خبر: ۱۰۴۰۴۰

هشدار امام جمعه قم نسبت به شکل‌گیری فتنه جدید در کشور

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه قم، اقتدار، عزت و پیروزی نظام اسلامی را در گرو تبعیت و اطلاعت محض از مقام معظم رهبری و ولی فقیه دانست و تاکید کرد: به رهبر عزیز انقلاب اطمینان می دهیم که با حفظ اتحاد گوش به فرمان ایشان هستیم و با قدرت این راه را ادامه خواهیم داد.
حجت الاسلام و المسلمين سعيدي امام جمعه قم


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین سید محمد سعیدی امام جمعه قم در خطبه‌‌های این هفته نماز جمعه که در شبستان امام خمینی(ره) حرم کریمه اهل بیت(ع) برگزار شد، رمز پیروزی، عزت و اقتدار نظام اسلامی را در گرو تبعیت و اطاعت محض از مقام معظم رهبری و ولی فقیه دانست.

خطیب جمعه قم اظهار داشت: با توجه به حوادث منطقه و توطئه‌هایی که از سوی دشمنان اسلام رقم می‌خورد به رهبر فرزانه و عزیز انقلاب اسلامی عرض می‌‌کنیم که برای اعتلای کشور امام زمان(عج) به شما اطمینان می‌دهیم ما ملت و مسئولان نظام دست در دست هم گوش به فرمان شما و با قدرت پیش خواهیم رفت و آرامش و وحدت را حفظ می کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین سعیدی مسیر حرکت نظام اسلامی و ملت ایران را رو به قله پیشرفت و تعالی توصیف کرد و اظهار داشت: ملت ایران برای رسیدن به این نقطه از هرگونه تلاش و مجاهدتی فروگذار نمی کنند و نقش خود را به خوبی ایفا خواهند کرد.

هشدار نسبت به شکل گیری فتنه ای جدید در کشور

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به فتنه های مختلف از ابتدای انقلاب اسلامی، تصریح کرد: با توجه به بحران ها و فتنه هایی که از ابتدای پیروزی انقلاب رخ داده، ممکن است فتنه دیگری از سوی افراد نمازخوان و روزه‌گیر و موجود در نیروهای خودی شکل بگیرد و باید در این خصوص هوشیار و مراقب بود.

حجت الاسلام والمسلمین سعیدی بصیرت ملت را عامل خنثی و بی اثر شدن فتنه ها دانست و ابراز داشت: بحمدلله ملت ایران با تبعیت از ولی فقیه فتنه ها را یکی پس از دیگری خنثی و رسالت خود را برای پاسداری از نظام اسلامی به بهترین شکل ممکن انجام ایفا کرده اند.

مردم منطقه بزودی نابودی دیکتاتورهای مزدور را جشن می گیرند

وی در ادامه به تحلیل تحولات اخیر در منطقه پرداخت و با محکوم کردن جنایات و گستاخی های آل سعود و آل خلیفه، خطاب به حاکمان مزدور منطقه اظهار داشت: شما با سوزاندن قرآن و تخریب مساجد و حسینیه‌ها در واقع آتش به کاخ خودتان زدید.

تولیت آستانه کریمه اهل بیت(ع) گفت: بزودی مردم شجاع منطقه به خصوص شیعیان بحرین با مقاومت جانانه و تکبیرهای شبانه نابودی دیکتاتورهای مزدور و خائن را جشن خواهند گرفت.

امام جمعه قم خاطرنشان ساخت: تاریخ نشان می دهد که علت مبادرت دیکتاتورها به آتش زدن قرآن و تخریب مساجد و قبور بزرگان شیعه این است که نتوانسته اند بر اراده پولادین ملت‌ها غلبه کنند و صهیونیست‌ها امروز که می بینند سعودی‌های، وهابی و آل خلیفه این مقدسات را در معرض نابودی قرار داده اند خوشحال می‌شوند.

حجت الاسلام والمسلمین سعیدی در ادامه خطبه های نماز جمعه این هفته قم به بیانات اخیر مقام معظم رهبری و این جمله ایشان که بیداری اسلامی تا قلب اروپا پیش خواهد رفت اشاره و تصریح کرد: هرچه به قله رفیع پیشرفت نزدیک‌تر می‌شویم توطئه‌ها و دشمنی‌ها قوی‌تر و پیچیده‌تر می‌شود و باید مراقب مکر و کید آنها بود.

امام جمعه قم همچنین با تسلیت سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) بر ضرورت برگزاری باشکوه مراسم عزای این بانوی بزرگوار تاکید کرد و گفت: بر همه شیعیان لازم است که در محافل و مناسبت‌هایی که به منظور گرامیداشت حضرت زهرا(س) برگزار می‌شود شرکت کنند.

وی با تبیین پیام های مختلف ایام فاطمیه، بر ضرورت پاسداشت این ایام تاکید کرد و گفت: یکی از مهم ترین پیام هایی که می توان گرفت این است که امت اسلام بدانند هر زمانی از عترت پیامبر(ص) جدا شوند و دین خدا را یاری نکنند به مشکلات زیادی دچار خواهند شد.

حجت الاسلام والمسلمین سعیدی با اشاره به فرا رسیدن چهارمین سالگرد ارتحال حضرت آیت‌الله فاضل لنکرانی یاد و خاطره این عالم ربانی و مرجع تقلید فقید را گرامی داشت و با تجلیل از خدمات علمی، انقلابی و مبارزاتی وی اظهار داشت: مرحوم حضرت آیت الله فاضل لنکرانی شخصیتی بودند که امام راحل و مقام معظم رهبری تعابیر بسیار جالبی درباره ایشان دارند که این مساله جایگاه برجسته ایشان را نشان می دهد.

تولیت آستانه کریمه اهل بیت(ع) ادامه داد: امام خمینی(ره) در پاسخ به نامه‌ای بسیار عاطفی ضمن آرزوی موفقیت برای ایشان تاکید کردند من شما را بزرگ کردم و به اندازه مصطفی به شما علاقه دارم؛ مقام معظم رهبری نیز پس از رحلت ایشان تاکید کردند که حوزه علمیه یکی از استوانه‌های علمی و شخصیتی و از استادان برجسته و ملت ایران یکی از مراجع انقلاب و پرکار خود را از دست داده است. /924/پ201/ع

ارسال نظرات