۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۰ - ۱۶:۳۱
کد خبر: ۱۰۴۲۳۵

ویژه نامه همایش بزرگداشت شیخ جعفر شوشتری منتشر شد

خبرگزاری رسا ـ ویژه نامه همایش بزرگداشت علامه کبیر شیخ جعفر شوشتری، با هدف گرامی داشت جایگاه این عالم ربانی در اهواز منتشر شد.
ويژه نامه شيخ جعفر شوشتري
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، ویژه نامه همایش بزرگداشت علامه کبیر شیخ جعفر شوشتری با مدیر مسؤولی سید لطف الله سپهر، سردبیری عبدالکاظم علی نژاد، مدیر اجرایی بهرام نظری، تحریریه نجمه کیانی و مدیر هنری محمد جهانگیری، در اهواز منتشر شد.

این ویژه نامه با هدف گرامیداشت جایگاه علامه کبیر شیخ جعفر شوشتری و آشنا کردن جوانان و نوجوانان با ویژه گی های شخصیتی این عالم ربانی منتشر شد.

همچنین زندگی نامه علامه شیخ جعفر شوشتری، یک سند تاریخی، دیدارهای هماهنگی همایش با مراجع تقلید، پیام حضرت آیت الله سبحانی، پیام وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، سخنان نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، سخنان رییس انجمن آثار و مفاخر کشور، سخنان نایب رییس مجلس، سخنان رییس انجمن آثار و مفاخر فرهنگی خوزستان، آثار منتشر شده و گزارش تصویری، از عناوین این ویژه نامه هستند.

در صفحه نخست این ویژه نامه سخنی ماندگار از علامه بزرگ شیخ جعفر شوشتری به چاپ رسیده که در آن می خوانید: ای نفس! آنقدر که به دیگران رحم می کنی بر خود رحم کن، مجهز شو و به داد خویش برس که در آستانه کوچ و رحلتی.

قابل ذکر است، در این ویژه نامه که از تصاویری زیبا و جذاب از همایش بزرگداشت علامه کبیر شیخ جعفر شوشتری استفاده شده، علاوه بر چاپ زندگی نامه شیخ جعفر شوشتری حکیت هایی در خصوص این علامه کبیر به چاپ رسیده است.

گفتنی است، این ویژه نامه از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان و انجمن آثار و مفاخر استان خوزستان در شمارگان 1000 جلد 31 صفحه ای به چاپ رسید./9465/ن602/س

ارسال نظرات