۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۰ - ۱۳:۱۹
کد خبر: ۱۰۴۲۹۷

تأکید آیت الله شبستری بر ارتباط مستمر دولت با مردم

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی بر ارتباط مستمر دستگاه‌های اجرایی با مردم تأکید کرد.
 آيت الله شبستري
به گزارش خبرگزاری رسا از تبریز به نقل از از روابط عمومی استانداری آذربایجان شرقی، آیت‌الله محسن مجتهد شبستری در دیدار اعضای هیئت رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر اطلاع‌رسانی شایسته از فعالیت‌های دولت اظهار داشت: صدا و سیما بهترین وسیله برای انعکاس خدمات دولت است و باید از این ظرفیت در مناسبت‌های مختلف استفاده کرد.

وی با یادآوری برخی اقدامات خوب صدا و سیما در این خصوص در مناسبت‌های ویژه مانند هفته دولت و دهه فجر افزود: صدا و سیمای استان می‌تواند با دعوت از مدیران استانی، گزارش اقدامات دولت را از زبان آنان به اطلاع مردم برساند.

امام جمعه تبریز همچنین با تاکید بر ارتباط مستمر دستگاه‌های اجرایی با مردم خاطرنشان کرد: شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان می‌تواند در راستای اطلاع‌رسانی از خدمات دولت نقش عمده‌ای را ایفا کند.

دبیر شورای هماهنگی روابط عمومی‌های آذربایجان شرقی هم در این دیدار با ارائه گزارشی از مراحل اجرایی نخستین جشنواره روابط عمومی‌های برتر استان گفت: این جشنواره به منظور ارزیابی فعالیت‌های روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی استان و ایجاد انگیزه و خودباوری مضاعف و نهایتاً ارتقای سطح فعالیت روابط عمومی‌ها برگزار می‌شود.

بابک محمدزاده علمداری با بیان اینکه جشنواره روابط عمومی‌های برتر استان در نوع خود نخستین جشنواره در سطح کشور است اظهار داشت: روابط عمومی‌ها باید باور کنند که تشکیلاتی حاشیه‌ای نبوده و فعالیت‌های آنها مورد توجه است.

وی با اشاره به تاکید مکرر مقام معظم رهبری بر اطلاع‌رسانی از خدمات دولت گفت: این وظیفه به شکل تخصصی و حرفه‌ای بر عهده روابط عمومی‌هاست و لازمه آن تقویت این تشکیلات با تعریف ساز و کارهای مناسب است.

رئیس روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری با اشاره به تشکیل شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان خاطرنشان کرد: روابط عمومی باید ارتباط دوسویه بین سازمان از یک طرف و مردم و رسانه‌ها از طرف دیگر را برقرار کند که این امر توجه ویژه مدیران دستگاه‌های اجرایی را می‌طلبد.

گفتنی است، نخستین جشنواره روابط عمومی‌های برتر استان آذربایجان شرقی، 25 اردیبهشت سال‌جاری با معرفی برترین‌های جشنواره در بخش‌های مختلف برگزار می‌شود./935/د102/س
ارسال نظرات