۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۰ - ۲۲:۵۳
کد خبر: ۱۰۴۴۹۱

تمبر یادبود آیت الله معزی رونمایی شد

خبرگزاری رسا ـ در همایش بزرگداشت آیت الله معزی، تمبر یادبود این عالم فقید و مجاهد رونمایی شد.
رونمايي از تمبر آيت الله معزي در دزفول
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، در همایش بزرگداشت چهلمین سال ارتحال آیت الله میرزا محمدعلی معزی دزفولی، تمبر یادبود این عالم مجاهد و بزرگوار، توسط سید محمد حسینی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، رونمایی شد.

در این کنگره که سید محمد حسینی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، آیت الله سید محمدعلی موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه در استان خوزستان، آیت الله رضا استادی، عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، آیت الله محسن حیدری، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، سید جعفر حجازی، استاندار خوزستان و دیگر مسؤولان استانی و کشوری حضور داشتند، نسبت به مقام علمی و دینی معرفتی آیت الله معزی دزفولی، ادای احترام شد.

در این همایش وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و نماینده ولی فقیه در استان خوزستان جملاتی به رسم یادبود در تابلوی محل استقرار تمبر نوشته و سپس آن را امضاء کردند و پس از آن تمبر مزبور به مهر پست جمهوری اسلامی ممهور شد.

گفتنی است آیت الله شیخ میرزا محمد علی معزی دزفولی(ره) تجسم بارز دین بود که مذهب در جان وی عینیت یافته بود، این عالم بزرگ استاد سخت کوشی بود که در کنار کار علمی دائم الذکر هم بود و این ویژگی ها به همراه تألیف کتب با مبانی فقهی و تفسیر کتاب خدا قابل توجه است که آثار متعددی به ویژه در باب فقه دارد./9465/پ203/ص
ارسال نظرات