۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۰ - ۱۲:۳۱
کد خبر: ۱۰۴۶۴۶
با پیام رییس جمهور؛

همایش بین المللی جهان بدون سلطه در مازندران برگزار می‌شود

خبرگزاری رسا ـ مدیر سازمان مبلی جوانان مازندرن از برگزاری همایش بین المللی «بیداری اسلامی؛ سرآغاز‌ جهان بدون سلطه» در ساری خبر داد.
بدون سلطه
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، روح الله معافی، مدیر سازمان ملی جوانان مازندران، امروز در جمع خبرنگاران رسانه‌های گروهی با بیان این که ساری پنج‌شنبه این هفته میزبان برگزاری همایش بین‌المللی«بیداری اسلامی؛ سرآغاز‌ جهان بدون سلطه» خواهد بود، افزود: این همایش بزرگ با پیام رییس جمهور آغاز خواهد شد.

وی با اشاره به این که انقلاب شکوهمند اسلامی ایران واقعه‌ای را در دنیا رغم زد که امروز به رغم همه تلاش‌های استکبار جهانی امروز شاهد بیداری اسلامی هستیم، خاطرنشان کرد: با توجه به تبلیغات منفی غرب و ایجاد فضای رعب آور در میان امت‌های اسلامی؛ اما شاهد یک خیزش مردمی در خاورمیانه هستیم که این بیداری به برکت گفتمان انقلاب اسلامی ایران به وجود آمده است.

مدیر سازمان ملی جوانان مازندران با بیان این که همایش بین المللی بیداری اسلامی سرآغاز جهان بدون سلطه‌، در راستای منویات مقام معظم رهبری و عمل به فرمایشات ولی امر مسلمین جهان به میزبانی شهرستان یاری برگزار خواهد شد، ادامه داد: واکاوی مسائل منطقه، بررسی سیر گفتمان انقلاب، تفاوت ها و شباهت های انقلاب ایران با سایر انقلاب های کشورهای اسلامی و تأثیر و رهبری امام راحل و رهبر معظم انقلاب اسلامی در صدور انقلاب اسلامی از جمله مهم‌ترین اهداف این همایش بین‌المللی است.

معافی با اشاره به این که در این همایش بزرگ اندیشمندان و متفکران داخلی و خارجی حضور خواهند داشت، گفت: خالد القدومی، نماینده حماس در ایران، ابوشریف، نماینده مردم جهاد اسلامی در ایران،  محمدجواد لاریجانی، رویوران، معاون سیاسی جمعیت دفاع از ملت فلسطین، عباس‌زاده مشکینی، مدیرکل سیاسی وزارت کشور و شیخ بابادی از جنبش وفاق ملی بحرین از جمله مهم ترین سخنرانان این همایش بین المللی هستند.

وی، بیداری اسلامی را هدف و آرمان اصلی امام راحل دانست وبا بیان این که این آرمان در سایه سار ولایت و در عصر حاضر نیز با رهبری های حضرت آیت الله خامنه ای به عنوان پرچم دار حرکت بیداری اسلامی تحقق یافته است، خاطرنشان کرد: امروز شاهد افول استکبار و صهیونیزم بین الملل هستیم که همه این مسائل به برکت انقلاب اسلامی ایران است.

معافی در ادامه سخنان خود همچنین از تولید نرم افزار چند رسانه ای با عنوان «جهان بدون سلطه» از سوی دبیرخانه این همایش بین المللی خبرداد و بیان داشت: کتابک سیری در بیانات ولی امر مسلمین جهان با عنوان «موج بیداری» و «ندای عدالت» برگرفته از سخنان رییس جمهور نیز در این همایش توزیع خواهد شد.

مدیرسازمان ملی جوانان مازندران ادامه داد: علاوه براین نمایشگاه عکس و پوستر بیداری اسلامی و خیزش های مردمی در کشورهای منطقه ازسوی سپاه کربلای استان درحاشیه برگزاری این همایش برپا خواهد شد.

معافی در بخش پایانی سخنان خود خاطرنشان کرد: در آینده ای نزدیک این همایش با رویکرد تخصصی تر در مازندران برگزار می شود./950/پ202/س
ارسال نظرات