۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۰ - ۲۱:۴۷
کد خبر: ۱۰۴۸۷۳
29 اردیبهشت؛

جشنواره استانی تبلیغ مطهر به کار خود پایان می‌دهد

خبرگزاری رسا ـ اختتامیه جشنواره استانی تبلیغ مطهر با حضور عضو مجلس خبرگان رهبری 29 اردیبهشت در مشهد برگزار می شود.
عکس تزئيني
سیدجواد هاشمی، دبیر اجرایی نخستین جشنواره استانی «تبلیغ مطهر» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد گفت: فراخوان این جشنواره، دی ماه سال گذشته ویژه طلاب و مبلغان حوزه علمیه خراسان که در عرصه تبلیغ دین و یا تحصیل و تدریس در حوزه فعال هستند اعلام و مهلت ارسال آثار با توجه به استقبال شرکت کنندگان به مدت یک ماه تمدید شد.

وی، معرفی چهره های شاخص تبلیغ دینی، ساماندهی توانایی ها و ظرفیت های فرهنگی مبلغان، ایجاد زمینه رقابتی جهت ظهور خلاقیت ها و حمایت و هدایت تبلیغ دینی دانش محور را از اهداف این جشنواره عنوان و تصریح کرد: «همت مضاعف، کار مضاعف» بخش ویژه این فراخوان و «جنگ نرم و بصیرت تبلیغی»، «تحول و نواوری در عرصه تبلیغ » و «آسیب های اجتماعی وجامعه دینی» از دیگر موضوعات فراخوان تبلیغ مطهر به شمار می رود.

هاشمی با بیان اینکه جایزه ویژه تبلیغ مطهر به مبلغان برتر استان که نواوری هایی در این عرصه داشته اند تعلق می گیرد افزود: در چهار محور مبلغان گفتاری و شنیداری، مبلغان اهل قلم، مبلغان هنری و مبلغان مجازی(دیجیتال)، در مجموع 3500 اثر از استان های خراسان شمالی، رضوی و جنوبی به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است.

دبیر اجرایی نخستین جشنواره استانی تبلیغ مطهر با اشاره به اینکه تعدادی از طرح‌ها و ایده های رسیده نیز توسط نهادهای مربوطه اجرایی شده است اظهار داشت: در آیین اختتامیه این جشنواره با حضور آیت الله علم الهدی، عضو مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه مشهد و مدیران ارشد و اساتید حوزه علمیه قم و مشهد از از 65 تن از شرکت کنندگان تقدیر خواهد شد.

وی یادآور شد: مراسم اختتامیه نخستین جشنواره استانی تبلیغ مطهر 8 صبح پنجشنبه 29 اردیبهشت در محل تالار اجتماعات صداوسیمای خراسان رضوی (صبا) واقع در جنب پارک ملی مشهد برگزار می شود./930/پ202/ص
ارسال نظرات