۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۰ - ۱۵:۰۵
کد خبر: ۱۰۵۰۶۱
مدیر استانی حوزه علمیه آذریایجان شرقی خبر داد؛

توسعه رشته های تخصصی حوزوی در تبریز

خبرگزاری رسا ـ مدیر استانی حوزه علمیه آذربایجان شرقی از توسعه رشته های تخصصی در مرکز علامه امینی(ره) تبریز خبر داد.
حجت الاسلام محمود لطيفي،
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، آزمون پذیرش رشته کلام مرکز تخصصی علامه امینی(ره) تبریز امروز از ساعت 9 صبح در محل این مرکز واقع در تبریز، بلوار 29 بهمن، پس از خیابان جام جم، طبقه فوقانی مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه آذربایجان شرقی برگزار شد.

امروز چهل داوطلب تحصیل در رشته کلام مرکز تخصصی علامه امینی(ره) تبریز طی آزمونی با یکدیگر به رقابت پرداختند که به عنوان اولین ورودی های این رشته در استان آذربایجان شرقی شناخته شوند.

حجت الاسلام و المسلمین محمود لطیفی، مدیر استانی حوزه علمیه آذریایجان شرقی ضمن بازدید از روند برگزاری این آزمون در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز اظهار داشت: مرکز تخصصی علامه امینی(ره) تبریز تحت اشراف آیت الله مجتهدشبستری سال گذشته در رشته تخصصی شیعه شناسی پذیرش طلبه داشت که خوشبختانه با استقبال خوب حوزویان نیز رو به رو شد.

وی با اشاره به راه اندازی رشته تخصصی کلام از آغاز سال تحصیلی 90 – 91 در این مرکز خاطر نشان کرد: روند توسعه رشته های تخصصی در مرکز علامه امینی(ره) ادامه خواهد داشت.

همچنین حجت الاسلام علی خدیوی، مدیر مرکز تخصصی علامه امینی(ره) تبریز در حاشیه این آزمون در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز اظهار داشت: اعطای مدرک علمی سطح دو تخصصی از مرکز مدیریت حوزه علمیه، پرداخت کمک هزینه تحصیلی، معرفی دانش پژوهان و فارغ التحصیلان به مراکز آموزشی و پژوهشی، معافیت از شرکت در دروس عمومی حوزه و امکان ادامه تحصیل در مقاطع بالاتر از مزایای تحصیل در مرکز تخصصی علامه امینی(ره) است./935/پ203/ص
ارسال نظرات