۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۰ - ۱۶:۳۴
کد خبر: ۱۰۵۰۷۰
آیت الله طبرسی:

قدرت اسلام تاج و تخت استعمارگران دنیا را تحت‌الشعاع قرار داده است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه درمازندران با بیان این که گسترش اسلام به اقصی نقاط جهان از نظر دنیای استعمار امری ناباورانه بود، گفت: امروز قدرت اسلام همه تاج و تخت استعمارگران دنیا را تحت‌الشعاع قرار داده است.
آيت الله طبرسي


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، آیت الله نور الله طبرسی، نماینده ولی فقیه درمازندران امروز در خطبه های عبادی و سیاسی نماز جمعه این هفته مرکز استان، با بیان این که گسترش اسلام به اقصی نقاط جهان از نظر دنیای استعمار امری ناباورانه بود، گفت: امروز قدرت اسلام همه تاج و تخت استعمارگران دنیا را تحت‌الشعاع قرار داده است.

وی با بیان این که مستکبران عالم از قدرت خیره کننده اسلام ناب متحیر مانده اند، افزود: دنیای غرب باید بدانند دیگر دوران ظلم و دیکتاتوری آنها به پایان رسیده و امروز اسلام ناب و اندیشه های دینی همه دنیا را فرا گرفته است.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که بیداری امروز در خاورمیانه تنها گوشه ای از روح دمیده شده انقلاب اسلامی در ملت های مسلمان منطقه است، تصریح کرد: غرب دیگر راهی جز پذیرش اسلام ناب را ندارد، چون تنها راه سعادت در این دنیا و آخرت روی آوردن به اسلام ناب محمدی است.

آیت الله طبرسی با تأکید براین که بیداری اسلامی برگرفته از جمهوری اسلامی در قربت، فریاد عدالت خواهی و اسلامی سرداده می‌شود، خاطرنشان کردک امروز همه ملت های آزاده دنیا به ویژه خاورمیانه جمهوری اسلامی ایران را الگوی خود در برپایی حکومت حق و اسلامی قرار داده ان.

امام جمعه ساری، انقلاب اسلامی ایران را احیاگر اسلام ناب در دنیا دانست و با بیان این که تا قبل از پیروزی انقلاب اسلام در مهجوریت کامل قرار داشت، گفت: استعمارگران اسلام را بایکوت کرده بودند که جمهوری اسلامی توانست دین اسلام را تجلی بخشد.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که بیداری اسلامی ملت های مسلمان با وحدت و یکپارچکی گسترش خواهد یافت، ادامه داد: کشورهای اسلامی باید بدانند که دشمنان اسلام به دنبال مصادره کردن انقلاب های منطقه به نفع منافع خود هستند.

وی، قدرت طلبی و دنیا پرستی را عامل نابودی قدرت های مستکبر دنیا دانست و خاطرنشان کرد: امروز دیگر راهی برای کشورهای زور گوی و مستکبر دنیا باقی نمانده است.

آیت الله طبرسی با بیان این که امروز جریان بیداری اسلامی با درایت ولی فقیه زمان، ایمان و تقوای ملت های آزاده تا قلب اروپا  و کاخ سفید رسیده است، گفت: ولایت فقیه عامل یکپارچکی و وحدت ملت های مسلمان برای مقابله مستکبران عالم است.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این که حکام دیکتاتور منطقه به دلیل ناکامی در برابر خیزش های مردمی به تخریب مساجد و حسینیه ها روی آوردند، گفت: آنها باید بدانند که بیداری اسلامی ایجاد شده در منطقه با کشتار مردم بی گناه و تخریب اماکن مذهبی خاموش نخواهد شد.

امام جمعه ساری، مقاومت و وحدت را عامل سربلندی و پیروزی ملت های مسلمان منطقه دانست و با بیان این که همه ملت های آزاده دنیا وظیفه دارند در برابر ظلم آشکار حکام دیکتاتور منطقه قیام کنند، گفت: اگر مساجد و حسینه ها تخریب و قرآن سوزی‌ها انجام می‌شود باید مقاومت در مقابل استعمار پیشه کنیم تا جغرافیای خاورمیانه بدون استکبار و استعمار شود.

وی، رژیم صهیونیستی را غده ای سرطانی در منطقه خاورمیانه دانست و با بیان این که به زودی این رژیم نامشروع از خاورمیانه محو خواهد شد، ادامه داد: امروز این رژیم اشغال گر یک مشکل و معضل عمده ای در منطقه است.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری در ادامه سخنان خود به اقتدار نظام اسلامی در دنیا اشاره کرد و گفت: همه دستاوردهای علمی، اقتصادی و اجتماعی ایران اسلامی به برکت خون شهدا و ولایت پذیری ملت ایران بدست آمده است./950/پ202/ص

ارسال نظرات